AdToDate News

МОЗАИЦИ ОД КУЧИЊА ВО ЊУЈОРШКОТО МЕТРО: Уметноста во допир со патниците

17 јан 2019 Creative

Мозаиците се поставени на една од многуте метро-станици во градот. Тие се дел од програмата „MTA Arts & Design“, што трае уште од 1985 година, а чија цел е станиците да бидат „украсени“ со уметнички дела од различни автори

ХИСТЕРИЈА ВО БРАЗИЛ: Како „кока-кола“ рапидно си ја зголеми продажбата и собра милиони фанови

16 јан 2019 Campaigns

Поврзување со младите Бразилци била главна цел на кампањата, во која биле ангажирани и најголемите тамошни музички ѕвезди. Прогласот во јавноста бил даден на 26 декември, 2017 година. Тоа што потоа се случувало, може да се изедначи со хистерија

ТРАМП СИ ДАДЕ ОСТАВКА: Објавен лажен „Вашингтон пост“ во кампања на либерални активисти

16 јан 2019 Campaigns

Активистите својот проект го финансирале преку апликацијата „GoFundMe“, при што собрале 36.000 долари. Биле испечатени 25.000 примероци од лажниот „Вашингтон пост“ и освен во главниот град, биле дистрибуирани и низ Њујорк и Лос Анџелес

ТОКСИЧНА РЕКЛАМА ПРОТИВ МАЖИТЕ: Остри критики кон Gillette за новата кампања (видео)

15 јан 2019 Campaigns

Реакциите се кон новата кампања што почна да се емитува деновиве во САД, а во која главната порака е дека од мажите се бара да бидат подобри. Така и познатата фраза „The Best a Man Can Get“, стара три децении, доби нова, прашална форма

Admen
Campaigns

ХИСТЕРИЈА ВО БРАЗИЛ: Како „кока-кола“ рапидно си ја зголеми продажбата и собра милиони фанови

Поврзување со младите Бразилци била главна цел на кампањата, во која биле ангажирани и најголемите тамошни музички ѕвезди. Прогласот во јавноста бил даден на 26 декември, 2017 година. Тоа што потоа се случувало, може да се изедначи со хистерија

16 јан 2019
Video

ADTODATE РЕПОРТАЖА: На Светскиот конгрес за мобилна технологија
ADTODATE ИНТЕРВЈУ: Дарко Булдиоски, специјалист за дигитален маркетинг
ADTODATE ИНТЕРВЈУ: Дамјан Дамјановски, стратег за дигитален маркетинг и иновации
ADTODATE ИНТЕРВЈУ: Хајмо Хамер, основач на групацијата „Крафтверк“
ADTODATE ИНТЕРВЈУ: Мирослав Варга, тренер за дигитален маркетинг
ADTODATE РЕПОРТАЖА: На Светскиот конгрес за мобилна технологија
23 ное 2017
Local

ГО ВАКЦИНИРАВ МОЕТО ДЕТЕ: Видеото со Катарина Ивановска за вакцинацијата е повторно актуелно

03 јан 2019

Видеото, иако е од април, повторно почна да се шири низ социјалните мрежи. Кампањата што тогаш беше дел од заедничка акција на Министерството за здравство и УНИЦЕФ, својата поента ја има токму деновиве

НЕМА ФОТОСЕСИИ СО ПЕЈАЧКИ И СПОРТИСТКИ: Пелистерка го замени календарот со апликација

26 дек 2018

Ова е големо изненадување од страна на Пелистерка, со оглед дека до сега нивниот календар беше препознатлив по фотографиите од познати лица од естрадата, како и од спортот. На календарот за 2017 година, се појави балканската музичка ѕвезда, Северинa

НЕДЕЛА НА ДИЗАЈНОТ ВО СКОПЈЕ: Земја во фокусот е Германија, темата е „Објективност“

20 ное 2018

Германија, годинешната земја во фокус, ќе се претстави со 12 светски познати дизајн студија, отворени презентации на дизајнерите, посета и соработка со производители од Македонија кои сакаат да настапат на германскиот пазар

Digital