Admen
04 фев 2019
Дигиталното огласување е динамична категорија и во него не важи навиката „плати и чекај резултати“. Треба на дневна основа да се следат кампањите, укажува доцент д-р Димитар Јовевски од Економскиот факултет при УКИМ, во интервју за „AdToDate.mk“
Local
04 фев 2019
Кампањата се одвива преку интернет страницата на „Медена земја“, (http://honeyland.earth), од каде секој што е заинтересиран може да нарача тегла од 25 грама мед. Средствата што ќе бидат собрани, ќе бидат донирани за школување на децата
Campaigns
03 фев 2019
Креирани се лажни торенти за кои е истакнато дека се најдобри и испробани шеми за принтање 3Д оружје. Но, „замката“, којашто е од хуман карактер, е во тоа што тие шеми всушност водат кон создавање модели од пиштоли што не се функционални
Creative
03 фев 2019
Како сцена од легендарната комична серија „Монти Пајтон“ изгледа новата реклама за „Playstation 4“. Прикажани се британски војници од Првата светска војна, коишто се спремаат за напад врз непријателски бункер, но почнуваат неверојатна дебата
Campaigns
29 јан 2019
Актерката се вклучи во кампањата на „Stella Artois“ за зачувување на водните ресурси на планетата. Идејата е гледачите да се поттикнат на откажување од нивните „вообичаени“ навики и да придонесат за поголеми водни заштеди
Creative
27 јан 2019
Со интерактивното видео, гледачите можат лично да ја почувствуваат возбудата што ја носи играта така што стануваат дел од неа и откриваат со што ќе се соочат во нејзиното ново продолжение
Campaigns
27 јан 2019
Сè уште не е јасно како брендот „Букерова награда“ ќе се именува во иднина. Според Букеровата фондација, веќе се водат преговори за нов спонзор и за одржување на наградата
Campaigns
23 јан 2019
Рекламната кампања е наречена „Killer Skin“, а во неа се прикажани сцени какви што се гледаат во најтензичните хорор филмови. Прашање е колку гледачите ќе имаат храброст да ги догледаат видеата до крај
прикажани (од
1 до
8) од вкупно:
17 |
следни