Hashtag: '#бренд'
Digital

ОЧАЈНИТЕ ПОТЕЗИ НА ИНФЛУЕНСЕРИТЕ: Глумење луксузен живот за 200 долари

31 окт 2017
Драматуршкиот момент во целата оваа приказна е во тоа што авионот никаде не полетува. Нивната гламурозност и наводниот лускузен живот остануваат приземјени
Local

МОДЕРЕН ДОМ И РЕБРЕНДИРАЊЕ: Македонската филхармонија со ново лого ја почнува сезоната (фото)

25 окт 2017
Идејата беше да се отсликува генерално концертната сала, којашто ќе биде лајтмотив за целата наша приказна, ни изјави Виктор Илиески, в.д. директор на Филхармонијата
Festivals

ПРЕПОРАКИ ЗА БРЕНДОВИТЕ И АГЕНЦИИТЕ: Слушајте ги потрошувачите, тие ги носат трендовите

10 окт 2017
Во денешните околности, кои подразбираат брзи промени, самите компании мораат да ги следат потрошувачите и трендовите што тие ги носат со себе
Digital

НАЈДОБРИ СТО БРЕНДА ВО СВЕТОТ: Гигантите „Епл“, „Гугл“ и „Мајкрософт“ го презедоа водството

27 сеп 2017
Во рангирањето на брендовите се оценувале нивните финансиски перформанси, влијанието врз потрошувачите, како и нивната моќ на пазарот
Admen

Mе инспирираат клиенти што знаат што сакаат

14 авг 2017
Барајќи интересни кампањи и проекти на Adsoftheworld, наидовме на едно креативно решение од младиот парижанец, копирајтерот Силван Пап. Му пишавме дали сака да биде дел од Admеn за да ни раскаже нешто повеќе околу тоа што го работи...
Digital

Instagram со нова опција за мултипромоција

11 авг 2017
Instagram повторно им дава шанса на бизнис и регуларните корисници на оваа платформа да се промовираат. Овој пат, опцијата е мултимедијално проширена, односно можете да постирате неколку фотографии и видеа во еден пост.
Campaigns

Heineken за поддршка на првиот базен изграден на вода

10 авг 2017
Heineken ќе учествува во поддршката за изградба на лебдечки базен во една од реките во Њујорк. Иако жителите на градот изјавуваат дека ваков подвиг е лудост, група архитекти и дизајнери сeпак сакаат да го изградат. Heineken „скокна“ за поддршка.
Campaigns

Ако пуштиш најгласно, добиваш карта за концерт!

09 авг 2017
Агенцијата BBR Saatchi & Saatchi и Аmerican Express во Израел направија скриена награда за корисниците што ќе го ислушаат до крај нивното рекламно видео. Знаејќи го однесувањето на корисниците, ова е навистина изненадувачки контра потег :)
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 73 | следни