Campaigns
26 фев 2019
Рекламното видео прикажува забавна трка на камиони низ градските улици. Еден од камионите служи за достава на сладолед од ванила, вториот носи портокали, а третиот транспортира регуларна „кока-кола“
Campaigns
25 фев 2019
Главен дел од кампањата е видео што многу потсетува на хорор приказна. Тоа сценарио не е случајно избрано, со оглед дека податоците укажуваат на застрашувачки последици врз здравјето на идните генерации поради прекумерната употреба на мобилните уреди
Campaigns
18 фев 2019
Кампањата содржи видео, чија содржина е експлицитно критички настроена кон актуелната политичка ситуација во Велика Британија. Британските законодавци се прикажани како шимпанза, змии, хиени, стаорци, мршојадци
Campaigns
13 фев 2019
Со новото видео на гледачите им се укажува дека овие лица не се откажуваат лесно од своите стремежи и дека не знаат за никакви ограничувања, иако општеството многу често ги отфрла
Digital
10 фев 2019
Преведувањето, само по себе значи зближување меѓу луѓето од различни нации. Токму таа страна е истакната во новата рекламна кампања на глобалниот пребарувач, којшто беше прикажана минатата недела за време на финалето во американски фудбал
Creative
10 фев 2019
Рекламното видео е именувано „Food porn“ и во ниту еден момент не прикажува голoтии, ниту секс. Сè што им се „сервира“ на гледачите е примамлива и вкусна храна, но асоцијацијата во снимените сцени е многу јасна
Creative
29 јан 2019
Креаторите на платформата „BeeWits“ подготвија постери со најчести барања од т.н. „shit clients“. Голем дел од примерите ја отсликуваат неразумноста и нелогичноста во начинот на кој размислуваат дел од клиентите што бараат маркетинг услуги
Campaigns
16 јан 2019
Активистите својот проект го финансирале преку апликацијата „GoFundMe“, при што собрале 36.000 долари. Биле испечатени 25.000 примероци од лажниот „Вашингтон пост“ и освен во главниот град, биле дистрибуирани и низ Њујорк и Лос Анџелес
прикажани (од
1 до
8) од вкупно:
257 |
следни