Hashtag: '#Netflix'
Digital

НОВИТЕ ФИЛМОВИ ИМ ДОНЕСОА МИЛИЈАРДИ: Поскапата претплата не ги оттргна гледачите од Нетфликс

20 јан 2019
Нашиот модел е едноставен. Парите што ги добиваме од претплатниците секој месец, ги инвестираме за да им дадеме уникатна и уште подобра содржина. Поскапата претплата, значи и нов циклус од инвестиции, велат од „Нетфликс“
Creative

ВРАЌАЊЕ ВО ВРЕМЕТО НА ВИДЕО-КАСЕТИТЕ: Оригинална најава за третата сезона на „Stranger Things“

18 јул 2018
Продавници за џинс, слаткарници, девојки и момчиња облечени во шарени кошули и шорцеви се дел од спотот кој изгледа како да е изваден директно од стара видео-касета од осумдесеттите години од минатиот век
Campaigns

БЕСМРТНИ ТЕЛА НА САЕМ ВО ЛАС ВЕГАС: „Нетфликс“ шокира со бизарна промоција за нова СФ серија (видео)

23 јан 2018
На посетителите, коишто беа во шок од тоа што го слушаат и гледаат, им беа претставени и телата „домаќини“ во коишто може да се пресели една личност и да живее вечен живот
Digital

ИНТЕРНЕТОТ ЌЕ СТАНЕ КАКО КАБЕЛСКА ТЕЛЕВИЗИЈА: Колку платиш, толку веб-страници ќе отвориш

18 дек 2017
Федералната комисија за комуникации (FCC) во САД го укина т.н. Закон за неутралност на интернет, кој гарантираше дека пристапот до информации ќе биде подеднаков, без ограничувања на интернет страниците
Creative

Netflix and chill со Durex

27 јул 2017
На Adsoftheworld секој ден може да се најдат ултра креативни кампањи и визуелни решенија за трендовите, дури и во интимен контекст. Durex со преформулиран слоган Netflix and chlll го изработи креативецот Силван Пап, копирајтер од Франција.
прикажани (од 1 до 5) од вкупно: 5
Напишавме