Hashtag: '#инфлуенсери'
Digital

ШТО СЕ „ЛАЈКУВАШЕ“ ВО СВЕТОТ: Десетте најпопуларни објави на Твитер во 2018 година

30 дек 2018
Како репер за рангирање на „твитовите“ се бројот на ретвитувања и „лајкови“, како и бројот на прегледи. Притоа не е земен во предвид квалитетот и содржината на објавата. Рангирањето се однесува на објави од индивидуалци и од микро-инфлуенсери
Admen

АЛЕКСАНДРА КИРШ, ХЕНКЕЛ: Ако вашиот инфлуенсер е премногу добар - внимавајте!

20 ное 2018
Имате инфлуенсер што прикажува нагли скокови во посетите, живее во вашата земја, а голем дел од неговите фанови се од Русија, Блискиот Исток или Кина. Тоа воопшто не треба да ве радува, туку, напротив, отвора сомнежи
Digital

ШТО ИМА ДА ВИ КАЖЕ ЈУТЈУБЕРКАТА БЕКИ: Зошто ги губам фановите, а видеата не ми се лоши (видео)

03 сеп 2018
Беки на „Јутјуб“ има повеќе од 126.000 фанови. На Инстаграм, пак, каде има повеќе од 400 објави, ја следат над 35 илјади фанови. Промените во алгоритмите на Јутјуб ја десеткуваа гледаноста кај сите популарни јутјубери
Digital

КОМПАНИИТЕ НЕ СЕ ОПАМЕТУВААТ: Токмат големи буџети за инстаграмџии со лажни фанови

20 јул 2018
По анализирањето на повеќе од 700.000 постови од инфлуенсерите, објавени во периодот од јануари до јуни годинава од страна на 4.600 кориснички профили, било откриено дека 12 отсто од инфлуенсерите купиле лажни фанови
Digital

ВЛИЈАТЕЛНА БЛОГЕРКА ПРЕДУПРЕДУВА: Брендовите да се заштитат од инфлуенсерите со лажни фанови

19 мар 2018
Треба да се ослободиме од проблемот со лажните фанови. Тие можат лесно да се купат, а веќе сè потешко е да се детектираат поради тоа што ботовите се исклучително софистицирани
Digital

ПОПУЛАРНИТЕ „ФЕЈСБУКЧИИ“ ТРИЈАТ РАЦЕ: Поединци добро ќе заработат од промените на „Фејсбук“

23 јан 2018
„Фејсбук“ им дава можност на брендовите да се фокусираат на инфлуенсерите коишто одржуваат поблизок и поавтентичен однос со својата публика, вели Кори Мартин, директор за инфлуенсер-маркетинг
Admen

ФОЛКЕР ВРАГЕ, СОВЕТНИК ЗА МАРКЕТИНГ: Не му наметнувајте на „инфлуенсерот“ ваши идеи

06 ное 2017
Ако сакате да работите со некој инфлуенсер и ако сакате тој да прави нешто за вашиот бренд, тогаш треба да го пуштите тоа да го прави на начинот на којшто тој смета дека треба
Digital

ОЧАЈНИТЕ ПОТЕЗИ НА ИНФЛУЕНСЕРИТЕ: Глумење луксузен живот за 200 долари

31 окт 2017
Драматуршкиот момент во целата оваа приказна е во тоа што авионот никаде не полетува. Нивната гламурозност и наводниот лускузен живот остануваат приземјени
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 9 | следни
Напишавме