Hashtag: '#Kaktus'
Admen

ГИОРГИ АВАЛИАНИ, LEAVINGSTONE: Наградите се добри за агенциите, но ништо не им значат на клиентите

06 ное 2018
Работата и креативниот процес се тоа за коешто клиентите се интересираат многу повеќе, отколку неколку светкави статуетки што и не се разликуваат многу едни од други, коментира Авалиани којшто ќе биде главен говорник на „Кактус2018“
Admen

МИХАЕЛ МАСЛОВ, KETCHUM - МОСКВА: Пи-Ар професионалците ќе ги победат инфлуенсерите

16 окт 2018
Макретингот со инфлуенсери постојано ќе расте благодарение на новите дигитални платформи. Секоја појава на нови социјални медиуми, води кон нови потенцијали и кон уште поголемо влијание од инфлуенсерите, вели Маслов, којшто ќе гостува на „Кактус“
Admen

ПОЛ МИТС, КРЕАТИВЕН ДИРЕКТОР: Најбитно е да имате добра идеја

17 окт 2017
Брендовите очигледно ги сакаат своите производи и сакаат бескрајно да зборуваат за нив. Но, добриот дијалог е тоа што го сакаат двете страни
Festivals

СОБИР НА СВЕТСКИ МАРКЕТИНГ-КРЕАТИВЦИ: Душан Дракалски меѓу предавачите на фестивалот „Кактус“

12 окт 2017
Дракалски, кој е прогласуван за исклучителен предавач и ги има освоено речиси сите награди од областа на креативниот маркетинг, ќе биде и во жири, но како претставник на австриската агенција за којашто работи
Admen

БОЈАН БАБИЌ, КРЕАТИВЕН ДИРЕКТОР: Неискуството со своите грешки го менува светот на маркетингот

04 окт 2017
Ако овој стручен текст треба да има некоја порака, тогаш тоа нека биде ова: Да ја поставиме креативноста пред стручноста, па нека биде што ќе биде
Festivals

Остри и паметни идеи во фокусот на фестивалот „Кактус“ во Белград

25 сеп 2017
Кампањи и проекти кои излегуваат од границите на очигледното ќе бидат дел од програмата на фестивалот кој на 1 и 2 ноември ќе се одржи по мотото „Look sharp. Think sharp“
прикажани (од 1 до 6) од вкупно: 6
Напишавме