Admen
04 фев 2019
Дигиталното огласување е динамична категорија и во него не важи навиката „плати и чекај резултати“. Треба на дневна основа да се следат кампањите, укажува доцент д-р Димитар Јовевски од Економскиот факултет при УКИМ, во интервју за „AdToDate.mk“
Admen
20 дек 2018
Dreadpen е псевдонимот под кој уметникот и дизајнер Давид Ристевски ги „оживеа“ металните трансформатори во Скопје, претворајќи ги во анимирани ликови. Под истото име денес Ристевски развива и свој моден бренд што е присутен и на странскиот пазар
Admen
28 окт 2018
Запознајте го потрошувачот, понудете му го тоа што му е потребно, не го напаѓајте со агресивни реклами, вели во интервју за „AdToDate.mk“, Роџер Едвардс, маркетинг-консултат којшто ќе гостува на „AllWeb“
Admen
22 окт 2018
Горјан Јовановски македонската јавност го познава претежно преку апликацијата „МојВоздух“, но тој работи и за Booking.com, каде води тим со кој развива нов проект. Јовановски ќе биде гостин на конференцијата AllWeb каде ќе зборува за новите искуства
Admen
14 окт 2018
Се стремиме, покрај високиот професионализам кој што го негуваме со децении наназад, да го споиме и со дизајнот, како една од најпродаваните уметнички форми во последниов век, и на тој начин, во еден таков убав пакет, да го нудиме на нашата публика
Admen
07 окт 2018
Кога станува збор за креативноста, најголемиот и најбитен капитал се луѓето, вели Марија Милушева, партнер и креативен директор во агенцијата Noble Graphics TBWA од Софија во интервју за AdToDate.mk
Admen
06 сеп 2018
Се обидувам да им ја вратам славата на плакатите, кога се во прашање култни домашни филмови, вели дизајнерот Алексиќ кој прави нови, осовременти плакати за легендарните екс-ју филмови, иако одамна не се филмското платно
Admen
28 авг 2018
Луѓето едноставно го сакаат „Голден драм“ и затоа редовно му се враќаат, уживаат на предавањата, се дружат со предавачите, со жиријата и со нивните истомисленици, вели Мојца Бришчик, под чие водство фестивалот во Порторож ќе слави 25 години
прикажани (од
1 до
8) од вкупно:
44 |
следни