Hashtag: '#Интервју'
Admen

ДАВИД РИСТЕВСКИ – DREADPEN: Посакувам градот да стане пошарено и позитивно место

20 дек 2018
Dreadpen е псевдонимот под кој уметникот и дизајнер Давид Ристевски ги „оживеа“ металните трансформатори во Скопје, претворајќи ги во анимирани ликови. Под истото име денес Ристевски развива и свој моден бренд што е присутен и на странскиот пазар
Admen

РОЏЕР ЕДВАРДС, MARKETING AND FINANCE: Маркетингот стана комплициран и нападен со агресивни реклами

28 окт 2018
Запознајте го потрошувачот, понудете му го тоа што му е потребно, не го напаѓајте со агресивни реклами, вели во интервју за „AdToDate.mk“, Роџер Едвардс, маркетинг-консултат којшто ќе гостува на „AllWeb“
Admen

ГОРЈАН ЈОВАНОВСКИ - МОЈ ВОЗДУХ; BOOKING.COM: Технологијата ќе биде клучна во општествениот активизам

22 окт 2018
Горјан Јовановски македонската јавност го познава претежно преку апликацијата „МојВоздух“, но тој работи и за Booking.com, каде води тим со кој развива нов проект. Јовановски ќе биде гостин на конференцијата AllWeb каде ќе зборува за новите искуства
Admen

ВИКТОР ИЛИЕСКИ, МАКЕДОНСКА ФИЛХАРМОНИЈА: Се стремиме симфониската естетика да ја споиме со дизајнот

14 окт 2018
Се стремиме, покрај високиот професионализам кој што го негуваме со децении наназад, да го споиме и со дизајнот, како една од најпродаваните уметнички форми во последниов век, и на тој начин, во еден таков убав пакет, да го нудиме на нашата публика
Admen

МАРИЈА МИЛУШЕВА, NOBLE GRAPHICS TBWA: Неопходни се промени во креативната индустрија

07 окт 2018
Кога станува збор за креативноста, најголемиот и најбитен капитал се луѓето, вели Марија Милушева, партнер и креативен директор во агенцијата Noble Graphics TBWA од Софија во интервју за AdToDate.mk
Admen

СТЕВАН АЛЕКСИЌ, ДИЗАЈНЕР: Добриот плакат ги претвора актерите во икони на сите времиња

06 сеп 2018
Се обидувам да им ја вратам славата на плакатите, кога се во прашање култни домашни филмови, вели дизајнерот Алексиќ кој прави нови, осовременти плакати за легендарните екс-ју филмови, иако одамна не се филмското платно
Admen

МОЈЦА БРИШЧИК, „GOLDEN DRUM“: Фестивалите се огледало за состојбите во огласувачката индустрија

28 авг 2018
Луѓето едноставно го сакаат „Голден драм“ и затоа редовно му се враќаат, уживаат на предавањата, се дружат со предавачите, со жиријата и со нивните истомисленици, вели Мојца Бришчик, под чие водство фестивалот во Порторож ќе слави 25 години
Admen

ТОДОР СТОЈЧЕВСКИ, CHAPTER 4: Промоцијата е столб за успех, но не може да се промовира празен бизнис

16 авг 2018
Во овој век, да почнете нов бизнис без за тоа да ја известите јавноста, е исто како да тргнете на скијање, но со костим за капење. Промоцијата е еден од главните столбови за успех на секој бизнис, вели Тодор Стојчевски од ПР-агенцијата „Chapter 4“
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 43 | следни
Напишавме