Hashtag: '#видео'
Creative

ВЕТУВАМЕ, ЌЕ БИДЕМЕ ТИВКИ: Француската телевизија одлично ги најави Зимските олимписки игри (видео)

17 јан 2018
Француската телевизија излезе со одлична и добро смислена кампања. Во рекламното видео фокусот е ставен на вревата што се создава од емиувањето на спортските натпревари. Затоа стои и слоганот „Ветуваме, ќе бидеме тивки“
Creative

ЕДНО ЗАГРИЖЕНО ДЕВОЈЧЕ И УМОРНА МАЈКА: Реклама за чоколадо ги топи срцата на гледачите (видео)

16 јан 2018
Девојчето нема пари, па на продавачот во локалната продавница му плаќа со копчиња и дреболии што ги има со себе. Продавачот, погоден од желбата и љубезноста на детето, ја прифаќа играта и на девојчето
Creative

КОГА МАМА НЕ Е ДОМА: Бељаџиите татко и син се вратија, едниот свири, другиот удира на што ќе стигне

15 јан 2018
Татко и синот се вратија пред камерите. Овојпат тие добија покана од организаторите на германскиот фестивал за потрошувачи „Ото“, да снимат ново видео во кое повторно ќе го прикажат својот духовит начин за забава во домот
Creative

БАРА ДЕВОЈКИ НА ГЕЈ-ПАРАДА: Како изгледа пензионер што првпат пробува „кока-кола“ без шеќер (видео)

15 јан 2018
Видеото е дел од серијал рекламни спотови што ќе се емитуваат во Велика Британија за популаризација на овој пијалак на „кока-кола“
Creative

СО ТЕНК НА БЕНЗИНСКА НЕ СЕ ОДИ: Генијална и забавна реклама за воена игра (видео)

12 јан 2018
Издавачот „Wargaming“ е препознатлив по комичните рекламни видеа за своите онлајн-игри, во кои главната битка се води со тенкови. Нивни хит лани беше рекламата во која тенк влетува во дворот на постар љубовен пар
Digital

ЕКСПЕРИМЕНТ СО НОВИОТ „ГАЛАКСИ А8“: Како реагираат младите ако им кажете дека се убави (видео)

12 јан 2018
Јутјуб-ѕвездата, Гловер, додека ги мести нејзините модели за фотографирање, им вели „Го фотографирам тоа што сметам дека е убаво“. Младите, кои го слушаат тој комплимент, веднаш се топат на кажаните зборови
Campaigns

„КОКА КОЛА“ ОД ЗЕЛЕН ЛИМОН: Светскиот пијалак се ребрендира со нови вкусови и бои (видео)

11 јан 2018
Лименките, според најавата за ребрендирање, ќе бидат потесни и издолжени, а во зависност од вкусот на пијалакот во нив, ќе имаат и соодветна боја. Изгледот на буквите и натаму ќе остане ист, додека позадината е таа што се менува
Creative

ЌЕ ПРИСТИГНЕТЕ ЗА 92 ДЕНА: Маршот на пингвините секогаш е инспирација за добри видеа

10 јан 2018
Во комичната реклама се прикажани два пингвина што се решаваат на маршот, наместо нивниот природен инстинкт, да следат непроверена сателитска мапа преку нивните мобилни уреди
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 97 | следни