Hashtag: '#видео'
Campaigns

ЛАЈК, ЛАЈК, ЛАЈК: Како да ја уништите семејната вечера со „паметен“ телефон (видео)

20 окт 2017
Целта на кампањата, во која е ангажиран познатиот комичар Вил Фарел, е да им се укаже на семејствата за штетното влијание што го имаат телефоните при исхраната на децата
Campaigns

СО ДВЕТЕ „ДЕВОЈКИ“ НА ПЛАЖА: Не е лесно да се сака вљубеник во БМВ (видео)

20 окт 2017
Возачите во трите видеа се толку поврзани со своите возила, што не можат да се одвојат од нив ниту во ситуации кога би требало за миг да заборават на автомобилот
Creative

РУШЕЊЕ НА ТАБУАТА: Вистинска крв се појави во реклама за влошки (видео)

19 окт 2017
Огласот упатува директна критика кон општоприфатеното правило дека крв од месечен циклус не може да се прикаже во рекламите
Creative

РЕКЛАМИ ШТО ЌЕ ВЕ ИЗВАДАТ ОД ПАМЕТ: Се појавија застрашувачки видеа за чоколадите на „Марс“

17 окт 2017
Секое од видеата е независна приказна, со различно сценарио, различни локации и актери. Тоа што им е заедничко е што се исклучително добро стокмени хорор-приказни
Creative

ВРАЌАЊЕ ВО ВРЕМЕТО НА ВУДСТОК: Носталгична реклама со легендарното „хипи-комбе“ на „Фолксваген“

16 окт 2017
Приказната во краткото видео е сместена во шеесеттите години од минатиот век, во времето кога хипи-движењето е во полн замав, а „Вудсток“ е главниот музички настан
Creative

НАЛУДНИЧАВА „ЈАПОНСКА“ РЕКЛАМА: Како да поттикнеш учтиво однесување во метро (видео)

13 окт 2017
Инспирација при креацијата биле рекламите што се прават во Јапонија, а кои изобилуваат со сцени што се граничат и со бизарност и лудост
Creative

ЗА РАСЕАНИТЕ И ЕМОТИВЦИТЕ: Приказната „Изгубената панда“ во реклама за корисна апликација (видео)

13 окт 2017
Иако се работи за електронски уред и за мобилна апликација, во рекламата преовладуваат емотивната страна и чувствата со кои се соочува човек кога ќе изгуби нешто
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 24 | следни