Hashtag: '#видео'
Digital

НОВИТЕ ФИЛМОВИ ИМ ДОНЕСОА МИЛИЈАРДИ: Поскапата претплата не ги оттргна гледачите од Нетфликс

20 јан 2019
Нашиот модел е едноставен. Парите што ги добиваме од претплатниците секој месец, ги инвестираме за да им дадеме уникатна и уште подобра содржина. Поскапата претплата, значи и нов циклус од инвестиции, велат од „Нетфликс“
Creative

КОГА РАБОТИТЕ ЌЕ ТРГНАТ НАОПАКУ: Хајнекен порачува, кажете „на здравје“

20 јан 2019
Во видеото се прикажани траги-комични ситуации од секојдневието. Луѓе се подготвуваат за празник, забава, ручек, пречек на гости. Но, во последен миг се случува настан што целосно ги вади од колосек планираните случувања
Campaigns

ХИСТЕРИЈА ВО БРАЗИЛ: Како „кока-кола“ рапидно си ја зголеми продажбата и собра милиони фанови

16 јан 2019
Поврзување со младите Бразилци била главна цел на кампањата, во која биле ангажирани и најголемите тамошни музички ѕвезди. Прогласот во јавноста бил даден на 26 декември, 2017 година. Тоа што потоа се случувало, може да се изедначи со хистерија
Creative

БИЗНИСИТЕ НА УДАР: Како би изгледал кибернетски напад во реалниот свет (видео)

14 јан 2019
Малите бизниси не се свесни за растечката закана што доаѓа со кибер криминалот. Еден таков напад може лесно да го парализира бизнисот и целосно да го украде. Се случува целосна кибернетска кражба на брендот, името, прометот, услугите
Campaigns

GILLETTE ПРАШУВА: Како ја дефинираме машкоста во ерата на #MeToo движењето?

14 јан 2019
Со елиминирање на изговорите за лошо однесување и со поддршка на новите генерации да работат кон истакнување на своите најдобри одлики, ќе помогнеме во создавањето позитивна слика за општеството во иднина, велат од Gillette
Campaigns

FOR THE LOVE OF IT: Пепси изненади со нов слоган (видео)

13 јан 2019
Новиот слоган е „For the love of it“ и тој од сега натаму би требало да биде нивни знак на препознавање. Воедно со новото мото сакаат да ги поттикнат своите потрошувачи да се препуштат со сето свое срце кон тоа што го сакаат и го прават
Creative

НЕ Е БОГ, НО ДОБРО ЌЕ ВЕ НАСМЕЕ: Морган Фримен повторно ги покажува своите моќи пред камера

13 јан 2019
Фриман јасно нагласува дека не е Бог, но и натаму неговите посебни „моќи“ доаѓаат до израз. Му отвораат врати, го величат, а тој не прави ништо посебно
Creative

ЧОВЕКОТ ШТО СЕКОЈ ДЕН СЕ БУДЕШЕ ВО РАЗЛИЧЕН КРЕВЕТ: Комична и брилијантна приказна во една минута

09 јан 2019
Доколку денеска треба да се гласа за најдобрата реклама посветена на хотелиерство, тогаш приказната за „Човекот што секој ден се буди во различен кревет“ повеќе од сигурно ќе застане на врвот
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 276 | следни
Напишавме