Hashtag: '#кока-кола'
Campaigns

СО ШИШИЊА НА ГОВОРНИЦА: Американски политичар ја бранеше „Кока-кола“ од „Пепси“ (видео)

03 фев 2019
На конгресментот Кантрел, којшто е од Атланта не му допаднало што во родниот град на „Кока-кола“ има инвазија од реклами за „Пепси“, па во својот говор пред тамошните законодавци побара поголема почит кон „домашниот“ бренд
Campaigns

ПИЈАЛАК ЗА СИТЕ: Кока-кола ја велича разноликоста во нова хуманитарна кампања (видео)

24 јан 2019
Идејата што се нагласува е дека „кока-кола“ е пијалак за сите. Во таа насока одат и зборовите во видеото: „Сите имаме различни срца и раце; Глави што носат различни погледи. Гледате? Различното е убаво. Но, и кога сме заедно, е убаво“
Campaigns

ПРВПАТ И ВО ФОРМУЛА ЕДЕН: Кока-кола се избори за „пол-позиција“ на болидите на Мекларен

18 окт 2018
Логоата од брендовите што се под капата на „Кока-кола“ ќе бидат поставени на болидите на двајца возачи на „Мекларен“ - Фернандо Алонсо и Стофел Вандорн
Creative

ШТО ЌЕ ПРЕЖИВЕЕ НА ПЛАНЕТАТА ЗЕМЈА: Студенти снимија SF-филм за „кока-кола“ (видео)

24 сеп 2018
Место на случување е планетата Земја, илјадници години од сега, во епоха кога човештвото веќе го нема. Двајца научници слетуваат во потрага по живот на некогашната матична планета
Creative

„КОКА-КОЛА“ ИМ ВРТИ ГРБ НА АГЕНЦИИТЕ: Фриленсери повикани да дизајнираат за светскиот бренд

28 мар 2018
Експериментот почна тивко уште во октомври минатата година, при што на дизајнери од целиот свет им е дадена можност, преку алатките што ги нуди „Adobe“ да креираат свои визуелни решенија за производите на „Кока-кола“
Creative

БУГАРСКИ МАРКЕТИНГ: Шишињата „кока-кола“ ги облекоа во народни носии (фото)

16 фев 2018
Идејата на оваа акција била да се прикаже дека светскиот бренд е близок со своите потрошувачи и до нивната локална традиција. По тој повод, освен народните носии, името на брендот на шишињата е испишан на кирилица
Campaigns

ЦЕНИТЕ ЕКСПЛОДИРАА: Пет милиони долари за реклама од 30 секунди на американскиот „Супер боул“

02 фев 2018
Финалето во американски фудбал е најважниот спортски настан во САД, а ќе се случува во недела. Очекувањата се дека ТВ-мрежата NBC, којашто ги има телевизиските права, тој ден ќе заработи над половина милијарда долари
Creative

БАРА ДЕВОЈКИ НА ГЕЈ-ПАРАДА: Како изгледа пензионер што првпат пробува „кока-кола“ без шеќер (видео)

15 јан 2018
Видеото е дел од серијал рекламни спотови што ќе се емитуваат во Велика Британија за популаризација на овој пијалак на „кока-кола“
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 11 | следни
Напишавме