Hashtag: '#анализа'
Campaigns

АНАЛИЗА: Потрошувачите сакаат да комуницираат со брендовите како со луѓе

21 ное 2018
Во извештајот од студијата се вели дека потрошувачите повеќе ги вреднуваат брендовите што со нив зборуваат како и со секој друг човек, што го ценат нивното време и што комуницираат со прифатлив тон
Digital

ДИГИТАЛНА ЕКСПАНЗИЈА: Надмината сумата од 10 милијарди евра во мобилното рекламирање

12 ное 2018
Очекувањата се дека вложувањата во развојот на креативни проекти поврзани со дигиталната комуникација ќе ја надминат сумата од 50 милијарди евра до крајот на 2018 година
Campaigns

НЕМА КРИЗА ЗА ГОЛЕМИТЕ КЛУБОВИ: Огласувачите годинава ќе потрошат 57 милијарди евра за спонзорства

02 окт 2018
Најголеми вложувања ќе имаат компаниите во САД (21 милијарда евра), а веднаш зад нив се европските играчи во големите бизниси со планиран влог од 15 милијарди евра
Digital

БАРААТ ПОЗАБАВНИ АПЛИКАЦИИ: До крајот на годинава младите повеќе ќе користат Снепчет отколку Фејсбук

28 авг 2018
Според анализата, којашто се однесува на состојбите со социјалните мрежи во Велика Британија, до крајот на оваа година бројот на корисници на Снепчет ќе достигне 16,2 милиони, од кои пет милиони ќе бидат на возраст од 18 до 24 години
Local

МНОГУ ФАЛБИ И МАЛКУ ДИСКУСИИ: Што прават македонските министри на социјалните мрежи

31 јул 2018
Најактивен, како што може и да се очекува, е премиерот Зоран Заев, на чија страница на „Фејсбук“ секој ден се појавуваат фотографии, видеа или статуси за актуелните општествено политички случувања во земјава
Campaigns

ПОСТАВУВАЈТЕ ШТО ПОВЕЌЕ ПРАШАЊА: Како добрите маркетинг агенции придобиваат клиенти

19 јул 2018
Ако го стесните вашиот опсег на работа и се фокусирате кон поле каде се останати само мал број потенцијални клиенти (а вие сте најдобри во тоа што токму тие клиенти сакаат да го добијат), тогаш нештата можат да станат многу поинтересни
Campaigns

МОДА, КОЗМЕТИКА, ПАТУВАЊА: Брендовите годинава повеќе ќе се фокусираат на женската публика

15 фев 2018
Пред агенциите и брендовите е сериозен предизвик да научат како да ги поттикнат женските емоции, кога станува збор за потрошувачката. Организирањето настани ќе бидат клучни во реализацијата на продажните планови
Digital

СО МОБИЛЕН И ВО ТОАЛЕТ: Колку сме зависни од паметните телефони (анализа)

12 фев 2018
Нивните мали димензии и можноста да се стават в џеб, ги прави мобилните уреди исклучително лесни за носење скоро насекаде со нас. Така, 16 отсто од испитаниците истакнале дека телефонот секогаш го имаат со себе и во купатило
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 16 | следни
Напишавме