Hashtag: '#анализа'
Campaigns

НЕМА КРИЗА ЗА ГОЛЕМИТЕ КЛУБОВИ: Огласувачите годинава ќе потрошат 57 милијарди евра за спонзорства

02 окт 2018
Најголеми вложувања ќе имаат компаниите во САД (21 милијарда евра), а веднаш зад нив се европските играчи во големите бизниси со планиран влог од 15 милијарди евра
Digital

БАРААТ ПОЗАБАВНИ АПЛИКАЦИИ: До крајот на годинава младите повеќе ќе користат Снепчет отколку Фејсбук

28 авг 2018
Според анализата, којашто се однесува на состојбите со социјалните мрежи во Велика Британија, до крајот на оваа година бројот на корисници на Снепчет ќе достигне 16,2 милиони, од кои пет милиони ќе бидат на возраст од 18 до 24 години
Local

МНОГУ ФАЛБИ И МАЛКУ ДИСКУСИИ: Што прават македонските министри на социјалните мрежи

31 јул 2018
Најактивен, како што може и да се очекува, е премиерот Зоран Заев, на чија страница на „Фејсбук“ секој ден се појавуваат фотографии, видеа или статуси за актуелните општествено политички случувања во земјава
Campaigns

ПОСТАВУВАЈТЕ ШТО ПОВЕЌЕ ПРАШАЊА: Како добрите маркетинг агенции придобиваат клиенти

19 јул 2018
Ако го стесните вашиот опсег на работа и се фокусирате кон поле каде се останати само мал број потенцијални клиенти (а вие сте најдобри во тоа што токму тие клиенти сакаат да го добијат), тогаш нештата можат да станат многу поинтересни
Campaigns

МОДА, КОЗМЕТИКА, ПАТУВАЊА: Брендовите годинава повеќе ќе се фокусираат на женската публика

15 фев 2018
Пред агенциите и брендовите е сериозен предизвик да научат како да ги поттикнат женските емоции, кога станува збор за потрошувачката. Организирањето настани ќе бидат клучни во реализацијата на продажните планови
Digital

СО МОБИЛЕН И ВО ТОАЛЕТ: Колку сме зависни од паметните телефони (анализа)

12 фев 2018
Нивните мали димензии и можноста да се стават в џеб, ги прави мобилните уреди исклучително лесни за носење скоро насекаде со нас. Така, 16 отсто од испитаниците истакнале дека телефонот секогаш го имаат со себе и во купатило
Digital

КОЛКУ ЧЕСТО ОСТАВАТЕ ПОДАТОЦИ: Потрошувачите во страв дека компаниите им влегуваат во приватноста

30 јан 2018
Потрошувачите ширум светот стануваат сè пофрустрирани поради тоа што понудите од брендовите не се целосно прилагодени кон нивните потреби. Тоа го сметаат како своевидно изневерување од страна на брендовите, зашто веќе им дале податоци за себе
Digital

АНАЛИЗА НА „ADOBE“: За пет години над 60 отсто од брендовите ќе користат автоматизирано огласување

20 дек 2017
Следната, 2018 година, „Adobe“ ја опиша како пресвртница на полето на автоматизиран закуп на медиумскиот простор. Оценките се дека токму таа технологија, на програматско огласување, сè повеќе ќе се користи
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 14 | следни
Напишавме