Hashtag: '#лого'
Campaigns

ТОКСИЧНА РЕКЛАМА ПРОТИВ МАЖИТЕ: Остри критики кон Gillette за новата кампања (видео)

15 јан 2019
Реакциите се кон новата кампања што почна да се емитува деновиве во САД, а во која главната порака е дека од мажите се бара да бидат подобри. Така и познатата фраза „The Best a Man Can Get“, стара три децении, доби нова, прашална форма
Digital

ПРОДОЛЖУВА ДИГИТАЛНАТА РЕНЕСАНСА: Каков ќе биде маркетингот на полето на технологијата во 2019та

02 јан 2019
Анализите покажале дека трошоците да се привлече нов корисник се петпати поголеми, отколку да се задржи постоечкиот. Воедно, веројатноста да му се продаде на постојан корисник се 60 проценти, додека на нов корисник само пет проценти
Creative

ПЕРСОНАЛИЗАЦИЈАТА НА ПРВО МЕСТО: Три дизајнерски трендови што ќе владеат во 2019 година

27 дек 2018
Предвидувањата се дека во 2019 година маркетиншката сцена ќе изобилува со мулти-варијации во дизајнерските решенија за логоата. Адаптибилноста на нечие лого ќе биде клучно за неговата препознатливост во различни ситуации, настани и потреби
Creative

БРЕНДОТ СЕ ПОЗНАВА ПО БОИТЕ: Логото на Мекдоналдс претворено во светлосни зраци

18 дек 2018
Зраците ги имаат препознатливите бои на „Мекдоналдс“, така што корисниците бргу можат да разберат за кој бренд се работи. Препознавањето оди до таму, што може да се увиди и за кој од популарните седвичи станува збор
Campaigns

АНАЛИЗА: Потрошувачите сакаат да комуницираат со брендовите како со луѓе

21 ное 2018
Во извештајот од студијата се вели дека потрошувачите повеќе ги вреднуваат брендовите што со нив зборуваат како и со секој друг човек, што го ценат нивното време и што комуницираат со прифатлив тон
Campaigns

ПОВЕЌЕ ОД УМЕТНОСТ: Изграден цел минијатурен град за новата божиќна реклама на „Епл“ (видео)

20 ное 2018
Куќи, тротоари, забавни паркови, плоштади, новогодишни украси го сочинуваат мини-градот изграден за божиќната реклама. Луѓето, пак, се креирани како компјутерски анимации и одлично се вклопени во топлата празнична приказна
Local

НЕДЕЛА НА ДИЗАЈНОТ ВО СКОПЈЕ: Земја во фокусот е Германија, темата е „Објективност“

20 ное 2018
Германија, годинешната земја во фокус, ќе се претстави со 12 светски познати дизајн студија, отворени презентации на дизајнерите, посета и соработка со производители од Македонија кои сакаат да настапат на германскиот пазар
Digital

СЦЕНАРИО СМИСЛЕНО ОД МАШИНА: Новата реклама за Лексус е креирана од вештачка интелигенција

18 ное 2018
Во креирањето на сценариото биле искористени примери од реклами што освоиле награди на фестивалот во „Кан“, како и реклами што во изминативе десет години биле меѓу навлијателните во секторот за луксузни производи
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 164 | следни
Напишавме