Hashtag: '#CannesLions'
Digital

ТРОТИНЕТИ ШТО САМИТЕ ДОАЃААТ НА ПОВИК: „Убер“ развива футуристички градски транспорт

21 јан 2019
Главната идеја на „Убер“, која е водечка компанија за градски транспорт во САД, е да им излезе во пресрет на корисниците што сакаат да го избегнат метежот и кои се подготвени да се движат на електрични тротинети или велосипеди
Digital

ЗАКЕРБЕРГ ПРИМЕНУВА РЕЖИМСКИ МЕТОДИ: Избришани стотици руски страници од Фејсбук

20 јан 2019
Покрај обидот да го прикријат идентитетот, откривме дека тие страници и профили се поврзани со лица што работат за 'Спутник', се вели во изјава на Нејтенил Гличер, одговорен за кибернетска безбедност во „Фејсбук“
Campaigns

FOR THE LOVE OF IT: Пепси изненади со нов слоган (видео)

13 јан 2019
Новиот слоган е „For the love of it“ и тој од сега натаму би требало да биде нивни знак на препознавање. Воедно со новото мото сакаат да ги поттикнат своите потрошувачи да се препуштат со сето свое срце кон тоа што го сакаат и го прават
Campaigns

Фестивалот Cannes Lions ќе донира 370.000 долари во кампањата за заштита на островот Палау

08 јан 2019
Кампањата што на ланското издание на фестивалот Cannes Lions освои седум награди „лав“, од кои три беа гранд при, ќе добие уште поголема поддршка. Организаторите на фестивалот решија да доделат 370.000 долари за поддршка на непрофитните организации
Digital

ШТО СЕ „ЛАЈКУВАШЕ“ ВО СВЕТОТ: Десетте најпопуларни објави на Твитер во 2018 година

30 дек 2018
Како репер за рангирање на „твитовите“ се бројот на ретвитувања и „лајкови“, како и бројот на прегледи. Притоа не е земен во предвид квалитетот и содржината на објавата. Рангирањето се однесува на објави од индивидуалци и од микро-инфлуенсери
Creative

БРЕНДОТ СЕ ПОЗНАВА ПО БОИТЕ: Логото на Мекдоналдс претворено во светлосни зраци

18 дек 2018
Зраците ги имаат препознатливите бои на „Мекдоналдс“, така што корисниците бргу можат да разберат за кој бренд се работи. Препознавањето оди до таму, што може да се увиди и за кој од популарните седвичи станува збор
Digital

НАД ЕДЕН МИЛИОН ДОПАЃАЊА: Како твит на „Бургер Кинг“ стана „најлајкуван“ на сите времиња?

17 дек 2018
Агенцијата што го води маркетингот на социјалните мрежи за „Бургер Кинг“ е „Coolr“, се наоѓа во Лондон и има тим од само десет луѓе. Од таму порачуваат брендовите да се бидат храбри и јасни во пораките на социјалните мрежи
Digital

МОЌТА НА ДИГИТАЛНАТА СОДРЖИНА: Социјалните мрежи ги победија весниците како главен извор за вести

13 дек 2018
Според истражување на Pew Research Center, 20 проценти од американските возрасни граѓани вестите многу често ги консумираат преку социјалните медиуми, а само 16 проценти од испитаниците истакнале дека и натаму читаат весници
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 110 | следни
Напишавме