Hashtag: '#Фејсбук'
Digital

ЌЕ СЕ СООЧИ СО ЕВРОПСКИТЕ ПРАВИЛА: Закерберг оди на сослушување во Брисел

22 мај 2018
Средбата, иако првично најавувана дека ќе биде зад затворени врати, сепак ќе се емитува онлајн, така што јавноста ќе може да ги следи сите прашања со кои ќе се соочи Закерберг. Главна тема на разговорот ќе биде скандалот со „Кембриџ аналитика“
Digital

ПОДГОТВЕНИ ЛИ СТЕ ЗА ФЕЈСКОИН: „Фејсбук“ планира лансирање сопствена криптовалута (видео)

14 мај 2018
Како и многу други компании, и „Фејсбук“ бара начин да ја имплементира новата и моќна блокчејн технологија. Овој мал тим ќе истражува различни апликации. Засега немаме што повеќе да споделуваме, се вели во изјавата од компанијата
Digital

НАД ОЧЕКУВАЊАТА: „Фејсбук“ и „Гугл“ со значително зголемени приходи во првите три месеци од годинава

04 мај 2018
И покрај скандалот со податоците, двата гиганти во објавените финансиски резултати за првиот квартал од 2018 прикажаа раст над очекувањата
Digital

ЗАКЕРБЕРГ ГО ДУПЛИРА ПРОФИТОТ: За три месеци „Фејсбук“ заработил 12 милијарди долари

26 апр 2018
Речиси 91 процент од заработките доаѓаат од огласи што „Фејсбук“ ги пласира кон корисниците на мобилните телефони. Голем раст е забележан и во бројот на корисници на месечно ниво
Digital

ВЕЌЕ СИТЕ СЕ НАВЛЕЧЕНИ: Луѓето не се откажуваат од „Фејсбук“ и покрај скандалот со Кембриџ аналитика

25 апр 2018
Анкетата покажала дека ставовите за бришење на таа социјална мрежа се тесно поврзани и со возраста на испитаниците. Постарите корисници на „Фејсбук“ истакнале дека многу потешко би се откажале од социјалната мрежа, отколку помладите
Digital

„ГУГЛ“ ЗА СКАНДАЛОТ СО КЕМБРИЏ АНАЛИТИКА: Да, имаме проблеми со приватноста, но ние не сме „Фејсбук“

16 апр 2018
Очигледно е, потребни ни се и луѓе за да водат контрола. Технологијата не може сè да фати и да детектира. Затоа користиме човечки надзор и интелигенција, како дополнување на автоматизираните системи и вештачка интелигенција - објаснил Нарајан
Digital

СКАНДАЛОТ НЕ ГИ ИСПЛАШИ: Огласувачите потрошиле уште повеќе за рекламирање на „Фејсбук“

12 апр 2018
Гледаме постојан раст во рекламирањето на 'Фејсбук', спротивно од негативните медиумски објави за социјалната мрежа. Очекувањата се дека тој тренд ќе расте, со оглед дека таргетирањето на публиката не зависи од содржините во профилите на корисниците
Admen

ДАРКО БУЛДИОСКИ: Марк, сенаторите и приватност 2.0 (анализа)

11 апр 2018
Главната причина која ги тера политичарите да се приклонуваат кон регулација е политичка, односно одбраната на „Американска демократија“ која, ете затоа што Facebook дозволил, некој од надвор им ја нарушил, без притоа да го видат слонот во собата
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 26 | следни