Hashtag: '#Супер боул'
Digital

РЕКОРД СО МОБИЛНИТЕ: Гледачите на Супербоул направиле интернет-сообраќај од 24,05 терабајти

11 фев 2019
Само на Инстаграм бил генериран сообраќај од еден терабајт и тоа најмногу преку споделување фотографии. Според „Extreme Networks“ тоа е првпат „Инстаграм“ да го надмине „Фејсбук“ откако во 2014 година почнало мерењето на мобилниот интернет сообраќај
Campaigns

ПИЈАЛАК ЗА СИТЕ: Кока-кола ја велича разноликоста во нова хуманитарна кампања (видео)

24 јан 2019
Идејата што се нагласува е дека „кока-кола“ е пијалак за сите. Во таа насока одат и зборовите во видеото: „Сите имаме различни срца и раце; Глави што носат различни погледи. Гледате? Различното е убаво. Но, и кога сме заедно, е убаво“
Campaigns

ОВА Е ЧИСТ ХОРОР: Реклама за нега на кожа ќе ве извади од памет (видео)

23 јан 2019
Рекламната кампања е наречена „Killer Skin“, а во неа се прикажани сцени какви што се гледаат во најтензичните хорор филмови. Прашање е колку гледачите ќе имаат храброст да ги догледаат видеата до крај
Campaigns

НАЈАВА ЗА СУПЕРБОУЛ: „Бадвајзер“ промовира пиво произведено со обновлива енергија (видео)

23 јан 2019
Насловена „Wind Never Felt Better“ приказната ја нагласува посветеноста на „Бадвајзер“ кон обновливите извори на енергија. Во тој контекст оди и легендарната песна „Blowin’ in the Wind“ од Боб Дилан
Campaigns

ЦЕНИТЕ ЕКСПЛОДИРАА: Пет милиони долари за реклама од 30 секунди на американскиот „Супер боул“

02 фев 2018
Финалето во американски фудбал е најважниот спортски настан во САД, а ќе се случува во недела. Очекувањата се дека ТВ-мрежата NBC, којашто ги има телевизиските права, тој ден ќе заработи над половина милијарда долари
Creative

ЦРВЕНИ КАРТОНИ ЗА СИТЕ: Еден поинаков фудбал во слатка реклама за „хјундаи“ (видео)

01 фев 2018
Во низата генијални реклами по повод Super bowl се приклучи и „Хјундаи“, со слатко видео за теренскиот модел „кона“. Во спотот фокусот е ставен на европскиот фудбал, кој на Американците не им е толку омилен
Creative

ДВЕ ЛЕГЕНДИ ВО ЕДНО ВИДЕО: Морган Фриман и Питер Динклиџ рапуваат за чипс и вода

31 јан 2018
Фриман и Динклиџ се појавуваат само како ликови, додека гласовите за време на рапувањето им се од легендите Баста Рајмс и Миси Елиот. Динклејџ го рекламира чипсот „Доритос“, а Фримен, пак, се шета во раце со пијалакот „Mtn Dew Ice“
прикажани (од 1 до 7) од вкупно: 7
Напишавме