Hashtag: '#Кина'
Digital

„ХЈУАВЕЈ“ НАЈПОЧИТУВАН БРЕНД ВО КИНА: Конкурентот на „Самсунг“ и „Епл“ завладеа на кинескиот пазар

22 мај 2018
Високата репутација брендот ја постигнал преку, како што се вели во новонаправена студија, е постигната преку силната емотивна врска што корисниците во Кина ја воспоставуваат со овој производител
Campaigns

НЕВЕРОЈАТНИ 60 МИЛИОНИ ПРЕГЛЕДИ: Емотивното видео на „ајфон“ речиси никого не остави рамнодушен

12 фев 2018
Во кусиот филм не се ангажирани актери. Кондуктерката е всушност мајката за којашто е направена приказната. На нив самите, детето, мајката, сестрата, им било оставено да ја одредат насоката на филмот
Creative

МЕРЦЕДЕС ГИ НАЛУТИ КИНЕЗИТЕ: Гигантот мораше да се извини и да избрише реклама

07 фев 2018
Не е јасно какви притисоци биле упатени кон „Мерцедес“, но евидентно е дека автомобилскиот гигант да ја избриша фотографијата од својот профил на „Инстаграм“, иако таа социјална мрежа е блокирана во Кина
Campaigns

„ЛЕНОВО“, „ХЈУАВЕЈ“, „АЛИБАБА“: Кинеските брендови со иновативност го освојуваат светот

07 фев 2018
Главиот слоган на кинеската транспортна мрежа „Belt & Road“ е менувањето на термините. Од „Направено во Кина“, да се смени во „Иновација од Кина“. На овој начин Кина ги поттикнува компаниите да создаваат високо-квалитетни и иновативни брендови
прикажани (од 1 до 4) од вкупно: 4
Напишавме