Hashtag: '#продажба'
Festivals

ДЕНОВИ НА КОМУНИКАЦИИТЕ: Aгенција на годината во Хрватска е „Bruketa&Žinić&Grey“

16 апр 2018
Во изминатите години имавме можност да соработуваме со некои од најамбициозните луѓе во државата. Нивната амбиција ни дава мотив и сила за напредување“, се вели во изјавата од двајцата креативни директори на агенцијата, Давор Брукета и Никола Жиниќ
Local

КАКОВ „ЏАМБАЗ“ БИЛА ТИЈАНА КАКО ДЕТЕ: Палави приказни и стручни совети на новиот портал Деца.мк

04 апр 2018
Зад порталот Деца.мк (www.deca.mk), стои тимот на порталот Факултети.мк (www.fakulteti.mk), којшто слави седум години постоење
Festivals

HELLO SIRI: Жената со чиј глас зборуваат „ајфоните“ доаѓа на Денови на комуникациите (видео)

15 мар 2018
Сузан Бенет е популарната гласовна асистентка „Сири“ во мобилните уреди на „Епл“. Таа ќе одржи предавање на фестивалот во Ровињ, Хрватска
Local

ДИЗАЈНЕРОТ КАРДУЛА СО УНИКАТЕН ПРОЕКТ: Поп-арт портрети за хероините на Југославија

09 мар 2018
Во време кога национализмот, шовинизмот, па и фашизмот повторно наоѓа плодна почва на овие простори сакав да укажам на големината и храброста на овие жени, вели Кардула
Creative

СВЕТСКИ УСПЕХ: Песна од македонска продуцентска куќа се најде во реклама за „Мекдоналдс“

16 фев 2018
Се работи за рекламно видео направено во Полска, за сендвичите „Маестро“ на „Мекдоналдс“
Festivals

ОКО НЕ МУ ТРЕПНУВА: На фестивалот во Ровињ доаѓа мултимедијалниот уметник што „црта“ со поглед

16 фев 2018
Со помош на комплексен алгоритам и со помош на технологија на инфрацрвени зраци креира портрети исклучиво преку зениците од неговите очи, додека гледа во компјутерски монитор
Creative

БУГАРСКИ МАРКЕТИНГ: Шишињата „кока-кола“ ги облекоа во народни носии (фото)

16 фев 2018
Идејата на оваа акција била да се прикаже дека светскиот бренд е близок со своите потрошувачи и до нивната локална традиција. По тој повод, освен народните носии, името на брендот на шишињата е испишан на кирилица
Creative

НОВА КРЕАТИВНА НАСТАВА: Курс за деца за дизајн на амбалажа

15 фев 2018
Штом ќе се издизајнираат амбалажата и брендот, секое дете пристапува кон изготвување на сценарио за реклама за истиот производ. Снимањето на рекламата е во соработка со тимот на деца учесници, велат од „Јавна соба“
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 59 | следни