Campaigns
21 фев 2019
Дизајнирана е апликација со која се овозможува на секој што ќе го скенира и прикаже ликот на рускиот претседател Владимир Путин да добие бесплатен пристап до содржините на каналот „Дожд“ во текот на еден ден
Campaigns
18 фев 2019
Кампањата содржи видео, чија содржина е експлицитно критички настроена кон актуелната политичка ситуација во Велика Британија. Британските законодавци се прикажани како шимпанза, змии, хиени, стаорци, мршојадци
Campaigns
13 јан 2019
Новиот слоган е „For the love of it“ и тој од сега натаму би требало да биде нивни знак на препознавање. Воедно со новото мото сакаат да ги поттикнат своите потрошувачи да се препуштат со сето свое срце кон тоа што го сакаат и го прават
Campaigns
30 дек 2018
На натпреварот учество земале и рускиот министер за одбрана Сергеј Шојгу, како и хокејарските ветерани Вјачеслав Фетисов и Павел Буре. Путин секоја година игра најмалку еден меч од аматерската хокеј лига во Русија
Campaigns
20 дек 2018
„Samsung“, „Jaguar - Land Rover“, „SanDisk“, се дел од брендовите што се решија, некои целосно, некои привремено, да го запрат рекламирањето на нивните производи, додека на телевизијата се емитува шоуто „Tucker Carlson Tonight“
Campaigns
14 дек 2018
Креирана е кампања, именувана „Eye to Eye“, а во која се прикажани 3Д примероци на диви животни. Како главен примерок е земен зајак што разговара со луѓето што го гледаат
Digital
13 дек 2018
Според истражување на Pew Research Center, 20 проценти од американските возрасни граѓани вестите многу често ги консумираат преку социјалните медиуми, а само 16 проценти од испитаниците истакнале дека и натаму читаат весници
Campaigns
06 дек 2018
Билбордите ги поставиле за да ја повикаат британската влада да покрене истрага за тврдењата дека Русија се вмешала во крајниот исход од референдумот за излегување на Велика Британија од Европската Унија, познат како Брегзит
прикажани (од
1 до
8) од вкупно:
82 |
следни