Admen

ДИМИТАР ЈОВЕВСКИ, ЕКОНОМСКИ ФАКУЛТЕТ: Денешниот студент по маркетинг доаѓа со големо предзнаење

04 фев 2019
Дигиталното огласување е динамична категорија и во него не важи навиката „плати и чекај резултати“. Треба на дневна основа да се следат кампањите, укажува доцент д-р Димитар Јовевски од Економскиот факултет при УКИМ, во интервју за „AdToDate.mk“

Во Кликер Маркетинг се бара графички дизајнер

29 јан 2019
Потребно е одлично владеење на дизајнерскиот занает (особено со алатките Photoshop, Ilustrator, InDesign), како и оформен дизајнерски ракопис

ИЗБЕГНУВАЈТЕ ДОЛГИ СОСТАНОЦИ: Седум ефикасни препораки од Илон Маск до вработените

23 дек 2018
Долгите состаноци го трошат времето, е еден од седумте совети упатени до вравотените од страна на основачот на компаниите „Тесла“ и „Спејс Икс“ и еден од најголемите технолошки иноватори на денешницата, Илон Маск

ДАВИД РИСТЕВСКИ – DREADPEN: Посакувам градот да стане пошарено и позитивно место

20 дек 2018
Dreadpen е псевдонимот под кој уметникот и дизајнер Давид Ристевски ги „оживеа“ металните трансформатори во Скопје, претворајќи ги во анимирани ликови. Под истото име денес Ристевски развива и свој моден бренд што е присутен и на странскиот пазар

АЛЕКСАНДРА КИРШ, ХЕНКЕЛ: Ако вашиот инфлуенсер е премногу добар - внимавајте!

20 ное 2018
Имате инфлуенсер што прикажува нагли скокови во посетите, живее во вашата земја, а голем дел од неговите фанови се од Русија, Блискиот Исток или Кина. Тоа воопшто не треба да ве радува, туку, напротив, отвора сомнежи

ГИОРГИ АВАЛИАНИ, LEAVINGSTONE: Наградите се добри за агенциите, но ништо не им значат на клиентите

06 ное 2018
Работата и креативниот процес се тоа за коешто клиентите се интересираат многу повеќе, отколку неколку светкави статуетки што и не се разликуваат многу едни од други, коментира Авалиани којшто ќе биде главен говорник на „Кактус2018“

БОБ ПИТМАН, ОСНОВАЧ НА „ЕМ-ТИ-ВИ“: Кон вашиот бренд однесувајте се како кон човек

04 ное 2018
Не се грижевме што немаме искуство, повеќе нè интересираше ставот на нашите пријатели. Направивме некои откачени и несекојдневни потези, но публиката дојде бидејќи 'Ем-ти-ви' ги отсликуваше нашите личности, вели Питман

РОЏЕР ЕДВАРДС, MARKETING AND FINANCE: Маркетингот стана комплициран и нападен со агресивни реклами

28 окт 2018
Запознајте го потрошувачот, понудете му го тоа што му е потребно, не го напаѓајте со агресивни реклами, вели во интервју за „AdToDate.mk“, Роџер Едвардс, маркетинг-консултат којшто ќе гостува на „AllWeb“
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 76 | следни
Local
Напишавме