Admen

ДАЛИБОР ШУМИГА, „ПРОМОСАПИЕНС“: Неосновано постои страв од невромаркетингот, нема вградување чипови

18 јан 2018
Невромаркетингот е гранка од маркетингот што се занимава со анализа на реакциите на мозокот при различни маркетиншки дразби, вели Далибор Шумига од хрватската агенција „Промосапиенс“ во интервју за „AdToDate.mk“

МИХАЕЛА КОЗАР БАЈАЛЏИЕВА, „ФУТУРА“: На клиентите не им е важно колку знаеш, туку колку се грижиш

11 јан 2018
Козар Бајалџиева веќе една деценија е во маркетинг агенцијата „Футура“. Трага по нови клиенти, развива и негува односи со нив, планира и спроведува комуникациски стратегии, препознава, регрутира и обучува нови таленти за работа во агенцијата

ЈАСМИНКА ДИМИТРОВСКА И ИГОР ЌУЛАВКОВСКИ, „ИМИКА“: Целта на кампањите е креирање поквалитетен живот

27 дек 2017
Одговорноста е голема кога работиме и за нов клиент, со кој првпат се сретнуваме, и за клиент со кој сме поминале долг пат заедно, истакнуваат Јасна и Игор, основачи на агенцијата „Имика“, присутна на нашата адвертајзинг сцена повеќе од 15 години

МАРКЕТИНГ ТИМ НА НЛБ БАНКА: Неопходни се креативни и јасни реклами за да се дојде до корисниците

26 дек 2017
За една маркетинг агенција да биде ангажирана од голем клиент, потребно е пред сè да има квалитетен и искусен тим, кој ќе може да одговори навремено на неговите барања, велат од маркетинг секторот на НЛБ Банка

САШО ДУЉАНОВ: Пи-ар експертите не се пропагандисти и манипулатори (колумна)

11 дек 2017
ПР-от не може да го смени воздухот во градот, но може да информира што сè се прави на таа тема, да настојува и да сугерира на вакви и слични теми да се посвети поголемо внимание, вели пи-ар специјалистот Сашо Дуљанов

РОБЕРТ ПЕТКОВИЌ, АНАЛИТИЧАР: Не им ги трошете залудно парите на клиентите, истражете го пазарот

01 дек 2017
Ако имате аналитичар и добар маркетиншки тим, после неколку месеци ќе почнете да дознавате што жените или мажите сакаат претпладне, попладне и дури тогаш почнувате со добри заработки на вашиот веб-шоп

БЕШЕ НЕЗАМИСЛИВ УСПЕХ: Нашинецот Дамјан, дел од тимот што ја направи глобалната кампања на Кока-кола

28 ное 2017
Речиси и нема кој не се сеќава на периодот кога врз шишињата „кока-кола“ стоеја лични имиња како Петар, Сања, Горан. Токму Дамјан Дамјановски, Австралиец со македонско потекло, бил дел од тимот што првично ја создаде таа глобална кампања

ХАЈМО ХАМЕР, АВСТРИСКИОТ МИСТЕР ДИГИТАЛ: Класичното огласување опаѓа, доаѓа вештачката интелигенција

27 ное 2017
Хајмо Хамер, кого го нарекуваат и „Австриски Мистер дигитал“, на неодамнешното издание на „AllWeb“ во Скопје го одржа едно од најдобрите предавања на конференцијата. Со неговата групација „Крафтверк“ има креирано над 4.500 рекламни кампањи
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 39 | следни
Local
Напишавме