Admen

ЈОРДАН МИНОВ: Наместо модерен и развиен, ПР-от во Македонија на ниво на евтина куќа за проституирање

29 мај 2018
Треба сериозно да се размисли за видоизменување на терминот „односи“ во „комуникација со јавноста“, вели во интервју за „AdToDate“ регионалниот директор на групацијата APRA Porter Novelli Balkans Communication Group

ВЛАДИМИР РИСТЕВСКИ, PIKSEL: Многу веб-страници во земјава се направени набрзина и без концепт

03 мај 2018
Некако кај нас сè се прави без концепт, набрзина. Ако веб страницата изгледа убаво, ѝ фали оној момент на корисничко искуство, добра навигација, прецизност и концизност во пренесувањето на информациите, смета Владимир Ристевски од агенцијата „Пиксел“

ЛАРИСА ХАЛИЛОВИЌ, DIGITAL CITIES: Младите ни се дигитално писмени, но им недостасува инфраструктура

27 апр 2018
Доволно време се зборуваше за стратегии, дојдено е време да се премине на конкретни акции за да се развие дигитална писменост и целосна дигитализација во регионот, смета Лариса Халиловиќ, програмска директорка на проектот Дигитални градови

ЛЕЊА ФАРАГУНА, „marCAREting“: Жените не се вонземјани што носат омекнувачи за алишта во чантите

12 апр 2018
Верувам дека маркетингот (marcareting) може да функционира само кога покажувате грижа кон себе си и кон другите. Освен вие самите, нема никој друг што најсовршено може да го изгради или редизајнира вашиот сопствен бренд вели Фарагуна

ДАРКО БУЛДИОСКИ: Марк, сенаторите и приватност 2.0 (анализа)

11 апр 2018
Главната причина која ги тера политичарите да се приклонуваат кон регулација е политичка, односно одбраната на „Американска демократија“ која, ете затоа што Facebook дозволил, некој од надвор им ја нарушил, без притоа да го видат слонот во собата

ТРАЈКО ЏИКОВ, КОПИРАЈТЕР/КОНЦЕПТУАЛИСТ: Нереалните рокови тотално го полудуваат креативниот процес

05 апр 2018
На копирајтерот и концептуалист, Џиков, му дадовме и куса задача, да смисли блиц-слогани со кои би се повикало на порационално трошење на буџетските средства во државата. Предлозите што ги даде се интересни и солидно критички

ПЕТАР СТОЈЧЕВСКИ, КОПИРАЈТЕР: Сè уште се крева паника ако рекламата не звучи како Бранка Станковска

29 мар 2018
Некои од огласувачите во Македонија знаат да бидат конзервативни и се крева паника ако рекламата не звучи како Бранка Станковска, но, некои се похрабри, па се користи и разговорниот јазик

ВРАЌАЊЕ КОН КОРЕНИТЕ: Каква е врската меѓу легендарните Лајбах и иднината на маркетингот

21 мар 2018
За да останете големи на пиедесталот како бренд и како огласувач, неопходно е да воспоставите нов и искрен „Human 2 human“ однос со луѓето, советува Лења Фарагуна од Словенија, покренувач на иницијативата „MarCAREting“
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 55 | следни
Local
Напишавме