Admen

ЛЕЊА ФАРАГУНА, „marCAREting“: Жените не се вонземјани што носат омекнувачи за алишта во чантите

12 апр 2018
Верувам дека маркетингот (marcareting) може да функционира само кога покажувате грижа кон себе си и кон другите. Освен вие самите, нема никој друг што најсовршено може да го изгради или редизајнира вашиот сопствен бренд вели Фарагуна

ДАРКО БУЛДИОСКИ: Марк, сенаторите и приватност 2.0 (анализа)

11 апр 2018
Главната причина која ги тера политичарите да се приклонуваат кон регулација е политичка, односно одбраната на „Американска демократија“ која, ете затоа што Facebook дозволил, некој од надвор им ја нарушил, без притоа да го видат слонот во собата

ТРАЈКО ЏИКОВ, КОПИРАЈТЕР/КОНЦЕПТУАЛИСТ: Нереалните рокови тотално го полудуваат креативниот процес

05 апр 2018
На копирајтерот и концептуалист, Џиков, му дадовме и куса задача, да смисли блиц-слогани со кои би се повикало на порационално трошење на буџетските средства во државата. Предлозите што ги даде се интересни и солидно критички

ПЕТАР СТОЈЧЕВСКИ, КОПИРАЈТЕР: Сè уште се крева паника ако рекламата не звучи како Бранка Станковска

29 мар 2018
Некои од огласувачите во Македонија знаат да бидат конзервативни и се крева паника ако рекламата не звучи како Бранка Станковска, но, некои се похрабри, па се користи и разговорниот јазик

ВРАЌАЊЕ КОН КОРЕНИТЕ: Каква е врската меѓу легендарните Лајбах и иднината на маркетингот

21 мар 2018
За да останете големи на пиедесталот како бренд и како огласувач, неопходно е да воспоставите нов и искрен „Human 2 human“ однос со луѓето, советува Лења Фарагуна од Словенија, покренувач на иницијативата „MarCAREting“

КЕН ВАЈНЕР, „ГУМГУМ“: Брендовите допрва го откриваат аугментативниот маркетинг (видео)

07 мар 2018
Видното поле на аугментативниот маркетинг е широко, а брендовите допрва почнуваат да го откриваат, вели Кен Вајнер од компанијата „Гумгум“, со кого разговаравме на Конгресот за мобилна технологија во Барселона

ЕЛЕНА БОЖИНОВА, ГРАФИЧКИ ДИЗАЈНЕР, „ИДЕА ПЛУС“: Сакам едноставни, јасни минималистички решенија

01 мар 2018
За визуелно да пренесеш одредена тема треба да го познаваш клиентот и неговата дејност исто толку добро колку што се познаваш себеси, вели младата дизајнерка Елена Божинова

МИЛАН ВУЈОВИЌ, МАРКЕТИНГ ДИРЕКТОР: Технологијата ја одредува трката со телефоните, не конкуренцијата

01 мар 2018
Брзиот развој на технологијата го одредува животниот циклус на мобилните и воедно ја крати нивната употребна вредност, вели Милан Вујовиќ, маркетинг директор за Јадранскиот регион при „Самсунг електроникс“
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 52 | следни
Local
Напишавме