Admen

ТОДОР СТОЈЧЕВСКИ, CHAPTER 4: Промоцијата е столб за успех, но не може да се промовира празен бизнис

16 авг 2018
Во овој век, да почнете нов бизнис без за тоа да ја известите јавноста, е исто како да тргнете на скијање, но со костим за капење. Промоцијата е еден од главните столбови за успех на секој бизнис, вели Тодор Стојчевски од ПР-агенцијата „Chapter 4“

БИЉАНА ПЕШЕВСКА ЈОСИФОСКА, „CODEVER“: Времето на искусни дигитални маркетери допрва доаѓа

30 јул 2018
Во Македонија има изненадувачки многу способни и талентирани поединци со солидно искуство кои што никогаш и не работеле за македонски компании, туку целото искуство го имаат стекнато работејќи онлајн за странски компании и проекти

ДЕЈАН ХАНЏИСКИ, СЕНИОР АРТ ДИРЕКТОР: Добивањето Кански лав значи дека си научил да отфрлаш лоши идеи

04 јул 2018
Канскиот фестивал е направен за да отфрла идеи. И тоа го прави одлично. Отфрла многу пријавени дела. Само мал дел остануваат. Така, за мене Канскиот лав претставува признание дека си научил добро да отфрлаш. Да отфрлаш сè што не помага на идејата

ЈОРДАН МИНОВ: Наместо модерен и развиен, ПР-от во Македонија на ниво на евтина куќа за проституирање

29 мај 2018
Треба сериозно да се размисли за видоизменување на терминот „односи“ во „комуникација со јавноста“, вели во интервју за „AdToDate“ регионалниот директор на групацијата APRA Porter Novelli Balkans Communication Group

ВЛАДИМИР РИСТЕВСКИ, PIKSEL: Многу веб-страници во земјава се направени набрзина и без концепт

03 мај 2018
Некако кај нас сè се прави без концепт, набрзина. Ако веб страницата изгледа убаво, ѝ фали оној момент на корисничко искуство, добра навигација, прецизност и концизност во пренесувањето на информациите, смета Владимир Ристевски од агенцијата „Пиксел“

ЛАРИСА ХАЛИЛОВИЌ, DIGITAL CITIES: Младите ни се дигитално писмени, но им недостасува инфраструктура

27 апр 2018
Доволно време се зборуваше за стратегии, дојдено е време да се премине на конкретни акции за да се развие дигитална писменост и целосна дигитализација во регионот, смета Лариса Халиловиќ, програмска директорка на проектот Дигитални градови

ЛЕЊА ФАРАГУНА, „marCAREting“: Жените не се вонземјани што носат омекнувачи за алишта во чантите

12 апр 2018
Верувам дека маркетингот (marcareting) може да функционира само кога покажувате грижа кон себе си и кон другите. Освен вие самите, нема никој друг што најсовршено може да го изгради или редизајнира вашиот сопствен бренд вели Фарагуна

ДАРКО БУЛДИОСКИ: Марк, сенаторите и приватност 2.0 (анализа)

11 апр 2018
Главната причина која ги тера политичарите да се приклонуваат кон регулација е политичка, односно одбраната на „Американска демократија“ која, ете затоа што Facebook дозволил, некој од надвор им ја нарушил, без притоа да го видат слонот во собата
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 58 | следни
Local
Напишавме