Campaigns

НИВНИТЕ ДОСТИГНУВАЊА КАКО ПРИМЕР: Лицата со Даунов синдром не знаат за откажување (видео)

13 фев 2019
Со новото видео на гледачите им се укажува дека овие лица не се откажуваат лесно од своите стремежи и дека не знаат за никакви ограничувања, иако општеството многу често ги отфрла

ДИЗЕЛ СЕ ПОДБИВА СО ИНСТАГРАМ-ЅВЕЗДИТЕ: Додека тие фотографираат храна, другите уживаат (видео)

10 фев 2019
Ѕвездите од социјалните мрежи, односно т.н. инфлуенсери се опседнати со тоа како ќе му се покажат на светот, наместо да уживаат во едноставна облека и во работите што ги опкружуваат. Тоа една од пораките од новиот рекламен серијал на „Дизел“

ЕМОТИВНА КАМПАЊА ОД МЕРЦЕДЕС: На што сè се подготвени родителите за среќата на своите деца (видео)

06 фев 2019
Во двете видеа гледаме возрасни мажи, кои прават сè за да им го разубават денот на своите блиски. Едниот од нив е професор, кој својата внука ја носи со себе додека предава на факултет. Вториот, пак, се преправа во принцеза за да ја насмее ќерка си

СПОРТСКИТЕ ЛЕГЕНДИ НА ЕДНО МЕСТО: Eurosport слави 30 години (видео)

06 фев 2019
Борис Бекер, Рони О'Саливен, Алберто Контадор се дел од многумината спортисти што ќе бидат дел од славеничката содржина на популарниот канал

СО ШИШИЊА НА ГОВОРНИЦА: Американски политичар ја бранеше „Кока-кола“ од „Пепси“ (видео)

03 фев 2019
На конгресментот Кантрел, којшто е од Атланта не му допаднало што во родниот град на „Кока-кола“ има инвазија од реклами за „Пепси“, па во својот говор пред тамошните законодавци побара поголема почит кон „домашниот“ бренд

ХУМАНА „МЕСТЕНКА“ ОД ШВЕДСКА ОРГАНИЗАЦИЈА: Со лажни торенти се борат против принтањето 3Д оружје

03 фев 2019
Креирани се лажни торенти за кои е истакнато дека се најдобри и испробани шеми за принтање 3Д оружје. Но, „замката“, којашто е од хуман карактер, е во тоа што тие шеми всушност водат кон создавање модели од пиштоли што не се функционални

И ТИЕ САКААТ ДА ПОБЕДАТ: Мајкрософт пред милиони гледачи ќе промовира спот за децата со инвалидитет

31 јан 2019
Спотот на моменти е емотивен, a пораката што ја испраќа е доволно силна за да ја покрене свеста за прифаќање и на лицата со инвалидитет. Тоа што ќе видат гледачите, се пораки дека и тие деца сакаат да играат компјутерски игри и да се забавуваат

ПОВТОРНО ВО ЛЕГЕНДАРНАТА УЛОГА: Кери Бредшоу од „Сексот и градот“ пие „Stella“, наместо коктел

29 јан 2019
Актерката се вклучи во кампањата на „Stella Artois“ за зачувување на водните ресурси на планетата. Идејата е гледачите да се поттикнат на откажување од нивните „вообичаени“ навики и да придонесат за поголеми водни заштеди
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 307 | следни
Creative
Напишавме