Campaigns

Coca Cola го лансира првиот 3Д билборд

07 сеп 2017
Coca Cola успеа да го редефинира рекламирањето на билборд, со нивниот најнов 3Д, роботски билборд, поставен на Тајмс Сквер во Њу Јорк.

Cockta лансира нов производ - Black Tonic

05 сеп 2017
Производот кој ќе биде на располагање само во одбрани локали, најпрво го претставија на своите амбасадори - нивните вработени.

Морничави “уметнички дела” на улиците на Белград предупредуваат дека не е секое дело уметничко дело

05 сеп 2017
На 120 места во Белград, на рекламни паноа, поставени се плакати кои се дел од кампањата “Траги”, на Автономниот женски центар, во кој трагите од насилство на жените се претставени како уметнички слики од анонимни автори.

По само 10 месечна соработка со Аномали, Дизел потпиша со Публицис Италија

01 сеп 2017
Италијанскиот моден бренд Дизел, познат по нивните ексцентрични реклами, по само 10 месеци ја прекина соработката со Аномали и потпиша договор со Публицис Италија за нивната глобална кампања.

Samsung го претстави својот нов NOTE 8

30 авг 2017
Ќе се заборави ли неуспехот на NOTE 7? Со лансирањето на новиот NOTE 8, од компанијата се надеваат дека корисниците ќе му дадат шанса на овој производ, чиј претходник доживеа дебакл кога батериите на уредите NOTE 7 експлодираа.

Зошто Kind истури 20000 кг шеќер на Тајм Сквер во Њујорк?

25 авг 2017
Со „планина “шеќер тешка 20000кг висока 6 метри и широка 9 метри и скулптури на деца во природна големина направени од шеќер, Kind ги објасни навиките на консумирање шеќер на децата во Америка.

Нутела подготвува божиќна кампања вредна 1,1 милион фунти

22 авг 2017
За својот бренд Nutella, Ferrero планира телевизиска кампања вредна 1,1 милиони фунти за британскиот пазар. Кампањата која се планира пред божиќните празници, е дел од поголемата инвестиција на Ferrero за своите брендови во претпразничниот период.
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 103 | следни