26 фев 2019
Рекламното видео прикажува забавна трка на камиони низ градските улици. Еден од камионите служи за достава на сладолед од ванила, вториот носи портокали, а третиот транспортира регуларна „кока-кола“
25 фев 2019
Главен дел од кампањата е видео што многу потсетува на хорор приказна. Тоа сценарио не е случајно избрано, со оглед дека податоците укажуваат на застрашувачки последици врз здравјето на идните генерации поради прекумерната употреба на мобилните уреди
24 фев 2019
Тоа што требаше да биде триумф за Вилијамсон, и за Најк во исто време, се претвори во фијаско. После распадот на патиката, Вијамсон се здоби со повреда, а веќе следниот ден дојде и до пад на акциите на Најк, како и големо исмевање за компанијата
24 фев 2019
Од Јутјуб објаснија дека да не дозволат монетизација (заработка) од содржини што се означени како опасни и штетни по луѓето. Од тие причини ќе ја блокираат можноста за канали што повикуваат против вакцинација да добиваат реклами од кои заработуваат
21 фев 2019
Дизајнирана е апликација со која се овозможува на секој што ќе го скенира и прикаже ликот на рускиот претседател Владимир Путин да добие бесплатен пристап до содржините на каналот „Дожд“ во текот на еден ден
18 фев 2019
Кампањата содржи видео, чија содржина е експлицитно критички настроена кон актуелната политичка ситуација во Велика Британија. Британските законодавци се прикажани како шимпанза, змии, хиени, стаорци, мршојадци
17 фев 2019
Светската организација за заштита на животните (World Animal Protection) спроведе социјален експеримент на најголемата железничка и метро станица во Њујорк, Гранд централ. Делови од влезовите кон метро-пероните, беа модифицирани во „кафези“ за луѓе
13 фев 2019
Со новото видео на гледачите им се укажува дека овие лица не се откажуваат лесно од своите стремежи и дека не знаат за никакви ограничувања, иако општеството многу често ги отфрла
прикажани (од
1 до
8) од вкупно:
314 |
следни