Digital

ПАОЛО ЦЕСАРИНИ, ЕВРОПСКА КОМИСИЈА: Најмала е довербата кон онлајн медиумите и социјалните мрежи

20 апр 2018
Кога станува збор за онлајн медиумите и за социјалните медиуми, довербата се спушта на 27 проценти. Има големи спротивности. Од една страна корисниците масовно ги користат социјалните медиуми како извор на информации, а во исто време не им веруваат

САЈБЕР БЕЗБЕДНОСТ, ЕВТИН РОАМИНГ: Балканските земји договорија заедничка дигитализација (видео)

19 апр 2018
Дадовме ветување дека ќе работиме заедно за намалување на цените на роаминг во регионот и со земјите од ЕУ. Ја изразивме нашата заложба за воспоставување регионален дијалог

ДИГИТАЛЕН САМИТ: Прашањето за роамингот прво да се реши на балканско ниво (видео)

19 апр 2018
Потребно е прашањето да се реши на овдешно ниво, зашто потоа полесно ќе биде да се регулира заеднички, наместо да се договора со секоја земја одделно во процесот на преговори за членство во ЕУ - истакна Ентони Велан, од Европската комисија

ЗАЕВ ЗА МОЖНИОТ БЕСПЛАТЕН РОАМИНГ: Спремни сме да им помогнеме на телеком операторите при загубите

18 апр 2018
Ние како држави сме спремни да партиципираме во дисперзијата на загубата што евентуално би ја направиле телеком операторите, со намалување на вкупните цени, рече премиерот Зоран Заев во рамките на Дигиталниот самит на Западен Балкан

ДИГИТАЛЕН САМИТ НА ЗАПАДЕН БАЛКАН: Најавена иднина без роаминг и за балканските земји (видео)

18 апр 2018
Роамингот не е само неопходност, туку и важен стимул кој е од корист и за бизнисите и за граѓаните. Ја поздравувам иницијативата. Ова е сложена тема, но мораме да овозможиме пад на цените, истакна еврокомесарката Марија Габриел

ДОАЃААТ ПРЕМИЕРИ, ЕКСПЕРТИ, БИЗНИСМЕНИ: Што ново ќе ни донесе Дигиталниот самит на Западен Балкан

17 апр 2018
Во фокусот ќе бидат разговори за поголема либерализација на дигиталниот пазар и телекомуникациите, за забрзан развој и дигитализација на услугите што ги нудат државните институции, образовните институции и приватниот сектор

„ГУГЛ“ ЗА СКАНДАЛОТ СО КЕМБРИЏ АНАЛИТИКА: Да, имаме проблеми со приватноста, но ние не сме „Фејсбук“

16 апр 2018
Очигледно е, потребни ни се и луѓе за да водат контрола. Технологијата не може сè да фати и да детектира. Затоа користиме човечки надзор и интелигенција, како дополнување на автоматизираните системи и вештачка интелигенција - објаснил Нарајан

ИСТРАЖУВАЊЕ НА „ЛИНКДИН“ (LINKED IN): Компаниите преферираат видео-огласување во B2B-секторот

16 апр 2018
Повеќе од една четвртина од испитаниците (26%) истакнале дека планираат да потрошат повеќе од 300 фунти за видео-рекламирање, иако досегашните истражувања покажаа дека токму цените за видео-огласување се најголемата пречка за таков вид корелација
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 156 | следни
Festivals
Напишавме