Digital

Хипер персонализација - што значи ова за маркетерите?

17 јул 2017
“Segment of one”, или Сегмент на еден (индивидуализиран контент за корисник) станува Светиот грал за совршена меил кампања... Како и да го наречете, хипер персонализацијата е гравитациониот центар на е-маил маркетингот.

Дигиталните платформи со различен пристап кон блокаторите на реклами

13 јул 2017
Со пресметките и предвидувањата за добивање на што поголем дел од колачот од дигиталното рекламирање, блокирањето на рекламните содржини од страна на корисниците станува се поголема грижа за дигиталниот адвертајзинг.

Нови гледишта на Миленумците и нивните омилени брендови

11 јул 2017
Најголемите придобивки за денешните брендови се должат на милениумските купувачи и нивниот вкус и избор. Во трката по првите места, истражувачката студија на YouGov BrandIndex објави интересни резултати.

Оставете го телефонот додека возите

11 јул 2017
Одговорноста при возење не е првпат тема за кампања. Од Mazda, на многу креативен начин пристапија кон освестување на возачите. Со кампањата „Distracted Driving“, корисниците на возила и Facebook се предупредени - Не скролај додека возиш.

Како вештачката интелигенција прави „упад“ во големите индустрии?

05 јул 2017
Многу често слушаме дека вештачката интелигенција (АI) е иднината на индустријата. Дали тоа ќе значи намалување на човечкиот фактор или напротив, останува да видиме. Засега, предвидувањата се дека ќе имаме голема корист од овие алатки за податоци...

Кафанабот на балкански начин

03 јул 2017
Дигиталната агенција DRAP од Хрватска, реши да направи невообичаен бот за креирање кафеански песни. Како? Со кликање на www.kafanabot.me. Ако ви се пее нешто жестоко, само кликнете на страницата и уживајте во креативниот наплив :)

Pop up рекламите се најдоа во музичко видео

29 јун 2017
Aгенцијата Wieden +Kennedy го искористи најомразениот формат за рекламирање во музичкиот спот на групата Portugal. The Man. Во сценариото за видеото, pop up рекламите се постојано „на видик“, и со тоа се шегуваат сами себеси.

Facebook заокружи 2 милијарди корисници

28 јун 2017
Најпопуларната и најкористената алатка за секојдневна комуникација, социјалната мрежа Facebook, вчера објави дека стигнаа до 2 милијардитиот жител на овој „син остров“. Уште 5, и цел свет :)
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 60 | следни