Digital

НЕКОЛКУ ПРАКТИЧНИ СОВЕТИ: Кога е најдобро да се „постира“ на социјалните мрежи

12 фев 2019
Доколку целната група се ученици, тогаш подобро е да се „постира“ половина час пред почетокот на наставата и половина час до четириесетина минути откако завршува наставата за повеќето училишта

РЕКОРД СО МОБИЛНИТЕ: Гледачите на Супербоул направиле интернет-сообраќај од 24,05 терабајти

11 фев 2019
Само на Инстаграм бил генериран сообраќај од еден терабајт и тоа најмногу преку споделување фотографии. Според „Extreme Networks“ тоа е првпат „Инстаграм“ да го надмине „Фејсбук“ откако во 2014 година почнало мерењето на мобилниот интернет сообраќај

КАКО СИ, БЛАГОДАРАМ, ТЕ САКАМ: Кои се најпреведуваните зборови во светот преку Гугл (видео)

10 фев 2019
Преведувањето, само по себе значи зближување меѓу луѓето од различни нации. Токму таа страна е истакната во новата рекламна кампања на глобалниот пребарувач, којшто беше прикажана минатата недела за време на финалето во американски фудбал

НЕТРПЕЛИВА МЛАДИНА: Вниманието на милениумците е 12 секунди, но кај генерацијата Z е само седум

07 фев 2019
Генерацијата Z е нетрпелива, особено зашто имаат бесконечно голем избор, а вниманието кон некоја содржина им трае колку што им е потребно со палецот да преминат преку екранот од паметниот телефон

ЌЕ ИМ БИДЕ СОВЕТНИК: H&M го вработи свиркачот што го откри скандалот со „Кембриџ аналитика“

31 јан 2019
Кристофер Вајли ќе треба да работи на развој на „одржлива и етичка“ вештачка интелигенција што ќе ги анализира потрошувачите и ќе ги предвидува нивните потреби на различните пазари каде е присутен брендот H&M

ГО МРАЗАМ ОВА: Харисон Форд тестира нова понуда од Амазон (видео)

27 јан 2019
За каква услуга или производ се работи, ќе биде откриено на 3 февруари. Сепак, од „Амазон“ не откриваат дали рекламното видео ќе биде дел од рекламните блокови за време на финалето во американски фудбал, т.н. Супербол

ТРОТИНЕТИ ШТО САМИТЕ ДОАЃААТ НА ПОВИК: „Убер“ развива футуристички градски транспорт

21 јан 2019
Главната идеја на „Убер“, која е водечка компанија за градски транспорт во САД, е да им излезе во пресрет на корисниците што сакаат да го избегнат метежот и кои се подготвени да се движат на електрични тротинети или велосипеди

НОВИТЕ ФИЛМОВИ ИМ ДОНЕСОА МИЛИЈАРДИ: Поскапата претплата не ги оттргна гледачите од Нетфликс

20 јан 2019
Нашиот модел е едноставен. Парите што ги добиваме од претплатниците секој месец, ги инвестираме за да им дадеме уникатна и уште подобра содржина. Поскапата претплата, значи и нов циклус од инвестиции, велат од „Нетфликс“
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 233 | следни
Festivals
Напишавме