Digital

ДОСАДНИТЕ ОДАТ ВО АУТ: Фејсбук ќе ги прикажува само постовите со многу лајкови и коментари

22 јан 2018
Ако вашата фотографија, видео или текст не наидат на многу коментари, лајкови или какви било реакции, очекувајте набргу „Фејсбук“ да ве тргне од видното поле и на вашите пријатели. Социјалната мрежа ќе бара само интересна содржина

САМСУНГ ГИ ТАРГЕТИРА МИЛЕНИУМЦИТЕ: Новиот „Галакси А8“ влегува и на македонскиот пазар

18 јан 2018
Неговите процесорски перформанси (Octa-core, 2.2GHz Dual + 1.6GHz Hexa), како и големиот мемориски капацитет го прават уредот да биде попримамлив за милениумците, коишто овој уред би го користеле за работа

НАПЛИВ ОД МАЧИЊА, НАМЕСТО ВЕСТИ И РЕКЛАМИ: Што носи ригорозната промена на „Фејсбук“

15 јан 2018
Наместо вести и информации за продукти и услуги, ќе имате бескрајни постови за тоа што ви појадувале пријателите, каде ќе одат на одмор, или како нивните деца си поминале во училиште, коментираат познавачи на социјалните мрежи

ЕКСПЕРИМЕНТ СО НОВИОТ „ГАЛАКСИ А8“: Како реагираат младите ако им кажете дека се убави (видео)

12 јан 2018
Јутјуб-ѕвездата, Гловер, додека ги мести нејзините модели за фотографирање, им вели „Го фотографирам тоа што сметам дека е убаво“. Младите, кои го слушаат тој комплимент, веднаш се топат на кажаните зборови

ГОЛЕМИ ОЧЕКУВАЊА, МАЛИ РЕЗУЛТАТИ: Маркетерите разочарани од вештачката интелигенција (инфографик)

09 јан 2018
За 47 отсто од маркетерите вештачката интелигенција е извикана и пренагласена, додека 69 отсто од маркетерите оценуваат дека понудата што ја даваат производителите на овој вид интелигенција е сиромашна

АЛЕКСА, САКАМ ЧЕВЛИ: Брендовите да се подготват за „паметните“ гласовни асистенти (видео)

05 јан 2018
Гласовното огласување е на прагот, на ред се брендовите да најдат начин како ќе ги нудат своите продукти во корелација со новиот начин на комуникација човек - вештачка интелигенција

ЗАГРИЖУВАЧКИ ИЗМАМИ: Губат ли брендовите доверба во програматското огласување?

28 дек 2017
Tри четвртини од брендовите се загрижени дека е можно реклама за нивни продукт да се појави до текст, видео или фотографија со екстремистичка или терористичка содржина

ИЗБЕГНУВААТ КОМУНИКАЦИЈА ВО ЖИВО: Генерацијата Z полесно „зборува“ преку социјалните мрежи

27 дек 2017
Дури 62 проценти од испитаниците истакнале дека се чувствуваат многу покомотно доколку комуницираат преку дигитален уред, отколку тоа да го прават лично. 55 проценти, пак, рекле дека воопшто не чувствуваат потреба да се гледаат со некого во живо
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 113 | следни
Festivals
Напишавме