Digital

МИЛИОНСКА ПРОДУКЦИЈА: Европските медиумски сервиси засилено вложуваат во содржини од јавен интерес

13 ное 2017
Според истражување на Европската редиотелевизиска асоцијација (ЕБУ), јавните медиумски сервиси трошат на продукција на нови содржини 2,6 пати повеќе од „Амазон“ и „Нетфликс“ заедно

ГРЕШКА ИЛИ ПЕРФЕКЦИЈА: Зошто несовршеното лого на „Гугл“ е совршено (видео)

09 ное 2017
Корисник на „Редит“ објави дека совршениот круг во буквата „G“ и не е толку совршен, иако оптички изгледа дека е перфектен и математички прецизен. Но, скицата покажува дека еден дел од буквата е завиен неправилно

ОЧАЈНИТЕ ПОТЕЗИ НА ИНФЛУЕНСЕРИТЕ: Глумење луксузен живот за 200 долари

31 окт 2017
Драматуршкиот момент во целата оваа приказна е во тоа што авионот никаде не полетува. Нивната гламурозност и наводниот лускузен живот остануваат приземјени

ТЕЛЕВИЗИИТЕ ЈА ГУБАТ БИТКАТА: Дигиталниот маркетинг почнува да владее во централна и источна Европа

27 окт 2017
Годишниот извештај за огласувачкиот пазар во регионот, „CANnual Report 2017“, покажува дека „Фејсбук“ и „Гугл“ се веќе главни платформи за коишто се продуцираат реклами, но и „Јутјуб“ сериозно е во игра

АВТОМАТИЗАЦИЈА И ВЕШТАЧКА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА: Топ 10 трендови на дигиталниот маркетинг во 2018 година

26 окт 2017
Четботовите ќе бидат совршен пример за тоа како автоматизацијата на маркетингот ќе влијае врз бизнисот во идната година

ПРЕДНОСТ ЗА ОРИГИНАЛНАТА СОДРЖИНА: Каде исчезнаа посетителите на Фејсбук-страниците

24 окт 2017
„Фејсбук“ и двојно го зголемува „ричот“ доколку тоа што го објавувате ги прави неговите корисници задоволни, а во исто време и ги задржува подолго време да останат на социјалната мрежа

КОМУНИКАЦИЈАТА ЦЕЛОСНО СЕ ПРОМЕНИ: Во 2018 година 66% од популацијата ќе користи „смартфон“

20 окт 2017
Сепак, новите статистики укажуваат дека брзата експанзија на паметните телефони низ светот, која го трансформираше и начинот на кој огласувачите комуницираат со потрошувачите, полека забавува
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 86 | следни
Festivals
Напишавме