Local

КАМПАЊА НА ПРОДУКЦИЈАТА НА „МЕДЕНА ЗЕМЈА“: Со купена тегла мед им помагате на децата од филмот

04 фев 2019
Кампањата се одвива преку интернет страницата на „Медена земја“, (http://honeyland.earth), од каде секој што е заинтересиран може да нарача тегла од 25 грама мед. Средствата што ќе бидат собрани, ќе бидат донирани за школување на децата

ГО ВАКЦИНИРАВ МОЕТО ДЕТЕ: Видеото со Катарина Ивановска за вакцинацијата е повторно актуелно

03 јан 2019
Видеото, иако е од април, повторно почна да се шири низ социјалните мрежи. Кампањата што тогаш беше дел од заедничка акција на Министерството за здравство и УНИЦЕФ, својата поента ја има токму деновиве

НЕМА ФОТОСЕСИИ СО ПЕЈАЧКИ И СПОРТИСТКИ: Пелистерка го замени календарот со апликација

26 дек 2018
Ова е големо изненадување од страна на Пелистерка, со оглед дека до сега нивниот календар беше препознатлив по фотографиите од познати лица од естрадата, како и од спортот. На календарот за 2017 година, се појави балканската музичка ѕвезда, Северинa

НЕДЕЛА НА ДИЗАЈНОТ ВО СКОПЈЕ: Земја во фокусот е Германија, темата е „Објективност“

20 ное 2018
Германија, годинешната земја во фокус, ќе се претстави со 12 светски познати дизајн студија, отворени презентации на дизајнерите, посета и соработка со производители од Македонија кои сакаат да настапат на германскиот пазар

КОЛКУ БРГУ СЕ ДОАЃА КАЈ ДЕВОЈКА: Новите реклами на „Неотел“ - ем куси, ем забавни (видео)

06 сеп 2018
Куси, но забавни се новите рекламни видеа на „Неотел“. Траат по десетина до петнаесет секунди, го задржуваат вниманието на гледачот и содржат добар хумор во себе. Зад кампањата стои агенцијата „Division“

БРОТЧЕ ОД СТИХОВИ: Струшките вечери на поезијата добија нов постер (фото)

13 авг 2018
Се трудев да го направам дизајнот што повеќе поетски. Идејата во позадина на оваа дизајнерска приказна е да се долови темата на слободата, миграцијата, пишаниот збор и хартијата која трпи сè, вели дизајнерот Лазе Трипков

МНОГУ ФАЛБИ И МАЛКУ ДИСКУСИИ: Што прават македонските министри на социјалните мрежи

31 јул 2018
Најактивен, како што може и да се очекува, е премиерот Зоран Заев, на чија страница на „Фејсбук“ секој ден се појавуваат фотографии, видеа или статуси за актуелните општествено политички случувања во земјава

ЗДРОБЕНО ВОЗИЛО ВО ПАРК, КРВ НА ПРОЗОРЦИТЕ: Кампања за безбедност во сообраќајот во Македонија

23 јул 2018
Целта на кампањата е да се подигне свеста кај младите луѓе за безбедно и одговорно однесување во сообраќајот. Од тие причини возилото е поставено во Градскиот парк, каде фрекфенцијата на млади лица е значително поголема во текот на летните месеци
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 87 | следни
Admen
Напишавме