04 фев 2019
Кампањата се одвива преку интернет страницата на „Медена земја“, (http://honeyland.earth), од каде секој што е заинтересиран може да нарача тегла од 25 грама мед. Средствата што ќе бидат собрани, ќе бидат донирани за школување на децата
03 јан 2019
Видеото, иако е од април, повторно почна да се шири низ социјалните мрежи. Кампањата што тогаш беше дел од заедничка акција на Министерството за здравство и УНИЦЕФ, својата поента ја има токму деновиве
26 дек 2018
Ова е големо изненадување од страна на Пелистерка, со оглед дека до сега нивниот календар беше препознатлив по фотографиите од познати лица од естрадата, како и од спортот. На календарот за 2017 година, се појави балканската музичка ѕвезда, Северинa
20 ное 2018
Германија, годинешната земја во фокус, ќе се претстави со 12 светски познати дизајн студија, отворени презентации на дизајнерите, посета и соработка со производители од Македонија кои сакаат да настапат на германскиот пазар
06 сеп 2018
Куси, но забавни се новите рекламни видеа на „Неотел“. Траат по десетина до петнаесет секунди, го задржуваат вниманието на гледачот и содржат добар хумор во себе. Зад кампањата стои агенцијата „Division“
13 авг 2018
Се трудев да го направам дизајнот што повеќе поетски. Идејата во позадина на оваа дизајнерска приказна е да се долови темата на слободата, миграцијата, пишаниот збор и хартијата која трпи сè, вели дизајнерот Лазе Трипков
31 јул 2018
Најактивен, како што може и да се очекува, е премиерот Зоран Заев, на чија страница на „Фејсбук“ секој ден се појавуваат фотографии, видеа или статуси за актуелните општествено политички случувања во земјава
23 јул 2018
Целта на кампањата е да се подигне свеста кај младите луѓе за безбедно и одговорно однесување во сообраќајот. Од тие причини возилото е поставено во Градскиот парк, каде фрекфенцијата на млади лица е значително поголема во текот на летните месеци
прикажани (од
1 до
8) од вкупно:
87 |
следни