Local

Супер Куп и супер гостопримливо Скопје

20 јул 2017
Во пресрет на најголемиот спортски настан што ќе се одржи на 8ми август во Скопје, Европскиот Супер Куп во фудбал, продукциската куќа Aquarius сними видео во кое го нуди скопскиот дух на дланка.

Кратки приказни за животот

10 јул 2017
Во петокот, на 7ми јули во Тетово, се случи изложбата на фотографот Драги Неделчевски, наречена „Кратки приказни“. Со фатени мигови од секојдниот живот и емотивни црно-бели отсечоци реалност, Драги ни сподели што значи за него сето ова...

Биди диџеј, пушти добра музика!

05 јул 2017
Многу е убаво кога ќе слушнете дека во градов има промоција на апликација. Се случи во Vinyl вчера, со едноставна намера - секој што ќе ја симне апликацијата Jukebox2 , може да стане диџеј во омиленото кафуле. Останува да видиме како ќе се развива.

AmCham конференција - Етичко и одговорно рекламирање

30 јун 2017
Вчера, во Александар Палас, се одржа конференцијата на тема Advertising Ethics: Global Trends & Regional Practice, на која зборуваа неколку говорници од областа на адвертајзингот, маркетинг и комуникации. Организацијата беше на АmCham Macedonia.

Златен Даб стикери за освежување

22 јун 2017
Кој не сака стикери со пиво? Најновата вест од Прилепска Пиварница е купчето стикери од Viber со темите на пивото Златен Даб. На социјалните мрежи веќе почнаа со промоција, а на Viber Market може да се симнат бесплатно.

Регионалната агенција New Moment се закити со три Кански лава

21 јун 2017
One book for peace или Една книга за мир е проектот што го изработија од New Moment во Босна и Херцеговина, а на самиот почеток на Cannes Lions, веќе освои награди во категориите Print, PR, Promotion & Activation.

Во ритам на Viber-от

12 јун 2017
Новата промоција на Vip припејд - Во ритам на летото, веќе е актуелна по телевизиските канали, а се однесува на помладата популација потрошувачи, кои најчесто се во друштво со своите мобилни уреди. Viber и стикери со секое надополнување - Bingo!

Smooth минута со поддршка за сите што прават промена

07 јун 2017
Скопска пивара изненадува со новата кампања за Скопско Smooth. Пиво кое се обраќа кон младата популација, и овој пат им дава шанса да направат нешто - По свое. Со минутно медиумско „откривање“ на секој од учесниците, кампањата има природен тон.
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 30 | следни