Creative

СОВРШЕНСТВО НА НЕСОВРШЕНОСТА: Намерна грешка во логото на „Старбакс“ го прави да биде перфектно

17 јан 2018
Тоа беше „еурека“ момент. Моравме да се вратиме чекор назад и да му дадеме похуман изглед на логото. Несовршеноста се покажа како многу битна во овој случај, велат дизајнерите

ВЕТУВАМЕ, ЌЕ БИДЕМЕ ТИВКИ: Француската телевизија одлично ги најави Зимските олимписки игри (видео)

17 јан 2018
Француската телевизија излезе со одлична и добро смислена кампања. Во рекламното видео фокусот е ставен на вревата што се создава од емиувањето на спортските натпревари. Затоа стои и слоганот „Ветуваме, ќе бидеме тивки“

ВОДА, СОНЦЕ И СПОРТИСТКИ: Како беше правен календарот на „Пелистерка“ за 2018 година (видео)

17 јан 2018
Фотографиите ги изработи фотографското дуо „Дими и Ани“, а модели беа домашни спортистки од повеќе дисциплини. Календарот беше промовиран кон крајот на минатата година, а фотографирањето беше на крајот од летото

ЕДНО ЗАГРИЖЕНО ДЕВОЈЧЕ И УМОРНА МАЈКА: Реклама за чоколадо ги топи срцата на гледачите (видео)

16 јан 2018
Девојчето нема пари, па на продавачот во локалната продавница му плаќа со копчиња и дреболии што ги има со себе. Продавачот, погоден од желбата и љубезноста на детето, ја прифаќа играта и на девојчето

ПЕПСИ ЈА ВРАЌА СИНДИ КРАФОРД: Познатата ретро реклама од 1992 година добива модерен римејк (видео)

16 јан 2018
Синди Крафорд, актерката и модна икона на деведесеттите години од минатиот век, во новата реклама на „пепси“ ќе се појави со нејзиниот син

КОГА МАМА НЕ Е ДОМА: Бељаџиите татко и син се вратија, едниот свири, другиот удира на што ќе стигне

15 јан 2018
Татко и синот се вратија пред камерите. Овојпат тие добија покана од организаторите на германскиот фестивал за потрошувачи „Ото“, да снимат ново видео во кое повторно ќе го прикажат својот духовит начин за забава во домот

БАРА ДЕВОЈКИ НА ГЕЈ-ПАРАДА: Како изгледа пензионер што првпат пробува „кока-кола“ без шеќер (видео)

15 јан 2018
Видеото е дел од серијал рекламни спотови што ќе се емитуваат во Велика Британија за популаризација на овој пијалак на „кока-кола“

ДА ТИ СЕ МО*АМ НА РЕКЛАМАТА: „Икеа“ ги тера бремените жени да уринираат врз нивниот каталог (видео)

12 јан 2018
Колку и да звучи неверојатно, „Икеа“ објави печатена реклама врз која, буквално, треба да се уринира. Попустот ќе го добијат само тие со чија урина ќе се покаже дека се бремени
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 146 | следни
Campaigns
Напишавме